Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
 

Comentarii "Grupa 1 de munca - Cerem reducerea corecta a varstei de pensionare pentru perioada anterioara anului 2001", pagina 5

Aceasta petitie si-a atins obiectivul propus.
Prin urmare, procesul de semnare al acesteia a fost incheiat.
Va multumim pentru interes si sustinere.
Pentru a contribui la finalizarea cu succes a altor petitii, puteti consulta petitiile active.

Comentarii, discutii libere despre petitie:

 
Adauga comentariu nou
Pagina 5 din 5. Pagini: «« 1 2 3 4 5
Anton (24 Septembrie 2013, 11:58)
confirmarea semnaturii
Linkul de confirmare functioneaza, daca ati primit e-mailul in dosarul de spam, incercati sa il mutati in inbox si apoi confirmati
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Gioacas Emil (11 Aprilie 2013, 23:48)
Am lucrat 35 de ani intr-o rafinarie si am 21...
Am lucrat 35 de ani intr-o rafinarie si am 21 ani lucrati in gr.I de munca. Datorita acestei legi, prin care mi s-a luat dreptul pe care il aveam, gr.I devenind gr.II, nu am putut iesi la pensie si la varsta asta nu prea te mai angajeaza nimeni. Si atunci... noi din ce sa traim, sa achitam datoriile la stat, facturile scadente la plata?
Imi pare bine ca mai sunt oameni care se gandesc la noi, cei care am pierdut acest drept si incearca sa indrepte lucurile. Nu este corect ca o lege data sa anuleze niste drepturi cu greu castigate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Gioacas Emil (11 Aprilie 2013, 23:48)
Am lucrat 35 de ani intr-o rafinarie si am 21...
Am lucrat 35 de ani intr-o rafinarie si am 21 ani lucrati in gr.I de munca. Datorita acestei legi, prin care mi s-a luat dreptul pe care il aveam, gr.I devenind gr.II, nu am putut iesi la pensie si la varsta asta nu prea te mai angajeaza nimeni. Si atunci... noi din ce sa traim, sa achitam datoriile la stat, facturile scadente la plata?
Imi pare bine ca mai sunt oameni care se gandesc la noi, cei care am pierdut acest drept si incearca sa indrepte lucurile. Nu este corect ca o lege data sa anuleze niste drepturi cu greu castigate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Gioacas Emil (11 Aprilie 2013, 23:48)
Am lucrat 35 de ani intr-o rafinarie si am 21...
Am lucrat 35 de ani intr-o rafinarie si am 21 ani lucrati in gr.I de munca. Datorita acestei legi, prin care mi s-a luat dreptul pe care il aveam, gr.I devenind gr.II, nu am putut iesi la pensie si la varsta asta nu prea te mai angajeaza nimeni. Si atunci... noi din ce sa traim, sa achitam datoriile la stat, facturile scadente la plata?
Imi pare bine ca mai sunt oameni care se gandesc la noi, cei care am pierdut acest drept si incearca sa indrepte lucurile. Nu este corect ca o lege data sa anuleze niste drepturi cu greu castigate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Gioacas Emil (11 Aprilie 2013, 23:48)
Am lucrat 35 de ani intr-o rafinarie si am 21...
Am lucrat 35 de ani intr-o rafinarie si am 21 ani lucrati in gr.I de munca. Datorita acestei legi, prin care mi s-a luat dreptul pe care il aveam, gr.I devenind gr.II, nu am putut iesi la pensie si la varsta asta nu prea te mai angajeaza nimeni. Si atunci... noi din ce sa traim, sa achitam datoriile la stat, facturile scadente la plata?
Imi pare bine ca mai sunt oameni care se gandesc la noi, cei care am pierdut acest drept si incearca sa indrepte lucurile. Nu este corect ca o lege data sa anuleze niste drepturi cu greu castigate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Gioacas Emil (11 Aprilie 2013, 23:48)
Am lucrat 35 de ani intr-o rafinarie si am 21...
Am lucrat 35 de ani intr-o rafinarie si am 21 ani lucrati in gr.I de munca. Datorita acestei legi, prin care mi s-a luat dreptul pe care il aveam, gr.I devenind gr.II, nu am putut iesi la pensie si la varsta asta nu prea te mai angajeaza nimeni. Si atunci... noi din ce sa traim, sa achitam datoriile la stat, facturile scadente la plata?
Imi pare bine ca mai sunt oameni care se gandesc la noi, cei care am pierdut acest drept si incearca sa indrepte lucurile. Nu este corect ca o lege data sa anuleze niste drepturi cu greu castigate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
vio (2 Octombrie 2013, 15:55)
nu au nici un interes pt noi
Politica lor se bazeaza pe interese nu pe dreptate.Daca nu au parinti care au lucrat in grupa1,nu-i intereseaza;daca nu obtin niste bani de pe urma noastra nu-i interesam.Trebui sa ne alaturam altor clase.Dar cui?armata, politia sint mai numerosi si-au cistigat drepturile, nu-i mai intereseaza.Minerii au ramas putini ; ca noi.CUM SA DEVENIM INTERESANTI?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
tudora ion (3 Octombrie 2013, 11:26)
grupa 1 de munca
Propun ca cei interesati pentru rezolvarea favorabila a modificarii legii privind grupa 1 de munca sa faca petitii scrise catre parlamentarii din circumscriptia electorala de care apartin .Etapa a 2-a ar fi mobilizarea sindicatelor ai caror salariati au lucrat in grupa 1 de munca pentru ca impreuna cu cei indreptatiti pentru recistigarea drepturilor ilegal si abuiziv confiscate sa organizam un mare miting de protest in fata guvernului pe data de 5 noiembrie .Pentru acest lucru colegii din Bucuresti sint rugati sa obtina aprobarile necesare din partea primariei capitalei .Daca sintem in numar suficient de mare si nu vom astepta sa se rezolve de la sine putem cistiga , guvernantii si parlamentarii nostrii nestiind sa actioneze decit la presiune .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Butucaru N (3 Octombrie 2013, 14:02)
Grupa I de munca
Dle TUDORA ION vreau sa va informez ca am trimis petitii la toate institutiile statului , si la toti deputatii USL ,pe data de 2 0CT.2013 am terminat de trimis inscrisurile si pana acum doar 3 deputati au raspuns . Am fost si personal in audienta la Ministerul Muncii............ . Asa ca nu stiu ce sa mai zic, cred ca propunerea dvs.trebuie sa ramana in picioare si Dumnezeu cu mila .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Eugenia (3 Octombrie 2013, 21:09)
neseriozitate???
Din pacate cea care a initiat aceasta petitie, Catalina Daniela, si-a inchis contul de FB si pagina deschisa de dansa tot pe FB ”Drepturi pentru grupa 1 de munca” lasand pe toata lumea cu ochii in soare, fara sa avertizeze pe nimeni, fara sa spuna vreun motiv, fara sa spuna nimanui daca aceasta petitie a fost trimisa celor carora le-a fost adresata...
Urat gest!!!
Probabil dansa si-a rezolvat problema cu pensionarea si.... gata, nu a mai interesat-o!!
Dar nu se procedeaza asa, trebuia sa predea mai departe datele paginii FB, datele petitiei, deoarece nu poate fi finalizata decat de cel care a initiat-o.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
daria (11 Octombrie 2013, 06:49)
grupa 1 de munca
PLX 717/2011 se afla pe ordinea de zi Comisia de munca la data de 15 octombrie 2013.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Butucaru C. Neculai (11 Octombrie 2013, 09:58)
Grupa 1 de munca
Doamnelor si domnilor deputati ai Comisiei de Munca , va multumim si speram ca in sfarsit marti 15.10.2013 la comisia de munca se va face dreptate pentru cei care au lucrat in grupa 1 de munca anterior datei de 1 aprilie 2001 iar PL -x 717/ 2011 o sa aiba raport faforabil
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Butucaru C . Neculai (11 Octombrie 2013, 15:18)
Grupa 1 de munca
Se pare ca au scos de pe ordinea de zi discutia cu privire la o eventuala modifucare, pentru Legea 263/2010
Uite promisiunea se rezolva ,nui promisiunea rezolvata , cine si ce sa-i
mai inteleaga
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
daria (14 Octombrie 2013, 13:52)
grupa 1 de munca
Raspunsul despre disparitia legii,este de la CRISTINA POCORA.
D-ul KEREKES initiatorul ,este plecat intr-o delegatie si a fost amanata pana marti saptamana viitoare.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
catre neseriosi (16 Octombrie 2013, 11:17)
gr1
daca tot e plecat,se putea rezolva prin OUG. CEI 3 DIN USL va mai amintiti cit ati stat in opozitie? acum zinbiti...dupa 30 ani de cotizatie ,sint esit din somaj si dupa noua lege a sanatati probabil si fara asig. de sanatate ....si cu gr1 luata... eu cred ca barca se scufunda ca si la PDL>>>
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
vio (16 Octombrie 2013, 12:19)
Vrem dreptate!
Datine dreptul inapoi,pina nu este prea tirziu pt noi.Tinerii au viitorul in fata,creatile locuri de munca.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Lupu Vasilica (16 Octombrie 2013, 19:14)
Sunt de acord cu aceasta petitie.
Sunt de acord cu aceasta petitie.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
apostol mircea (17 Octombrie 2013, 09:59)
infiintarea unei asociatii cu un anumit fond pwntru darea in judecata a statului care a incalcat drepturile omului si a nedreptatit o parte din cei care au lucrat in grupa 1 de munca
asa vom putea cistiga drepturile si retroactiv ,ca cei din invatamant
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
vio (20 Octombrie 2013, 10:37)
PROPUNERE
Deoarece suntem raspinditi in toata tara;si nu avem cum sa ne intilnim,propun sa cautam unavocat serios si competent pe internet,care sa ne reprezinte.Dupa ce-l alegem, v-a deschide un cont la banca,si noi v-om depune o suma de bani.[Eu cred ca nu va fi prea mult]In ziua procesului ne v-om prezenta la tribunal.Dam in judecata pe cei care ne-au luat drepturile.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
MARIN FLORIAN (23 Octombrie 2013, 11:12)
NULITATE ACT
IN 15.10,2013 A AVUT LOC RECURS LA CURTEA DE APEL CONSTANTA PRIVIND DOSARUL DEPENSIE CU NR 3693/118/2012 DEPUS LA CANSA DE PENSIE CONSTANTA LA 2.02.2011INCARE CEREAM RECUNOASTEREA GRUPE1 DE MUNCA 23 DEANI ININTE DE 2001 DIN PACATE SI CURTEA MIA RESPINS IREVOCABIL RECURSUL ASTEPT REDACTAREA SI MA ADRESEZ LA CEDO SANT SIGUR CA POLITICIENI NU VOR INDREPTA ACEASTA NEDREPTATE SANT TOPTI ACEIASI MINCINOSI
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
catre FMI (2 Noiembrie 2013, 18:48)
GR1
VA rugam frumos sa ne dati GR1 INAPOI......PROPUNEREA SENATULUI.si VA MAI RUGAM SA NEGOCIAT I maxim...200 DE SENATORI SI DEPUTATI...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
CATRE... (2 Noiembrie 2013, 19:10)
GR1
RESTUL DE 100..DEPUTATI SI SENATORI LA MUNCA IN INDUSTRIE LA PRIVAT PINA LA 65 ANI CUM SUSTINE MAREA .. FILOZOAFA ..DIN MINISTERUL MUNCII....E BINE IN MINISTER...CU BANI DE LA BUGET TRAI NENEACA . CEATI SPUNE DE UN LOC LA MASINA DE CUSUT ....LA PRIVATUUU. A 2 A ZI SIGUR,NEATI SPUNE DE CITE BOLI SUFERITI....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
daria (5 Noiembrie 2013, 09:12)
grupa 1 de munca
BUNA ZIUA!!!
Fara sa ne unim cu cei de la Fagaras si sa mergen la CEDO ,e clar ca nu vom rezolva NIMIC.Aceast ministru MARIANA CAMPEANU este in guvenr NIMIC.Numai TONTA DICTEAZA care este pe cel mai slab prim- ministru din ultimii 23 de ani, din punct de vedere economic este ZERO!!!!!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
vio (7 Noiembrie 2013, 11:25)
la C.E.D.O
sa trimitem petitia la C.E.D.O!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
conteaza? (12 Noiembrie 2013, 16:15)
gr1
pina in data de 18 noiembrie ,este in dezbatere publica ,esirea FEMEILOR la pensie la^65 ANI !!!! ASTA VA PROGRAMAT BUGETARI de lux ai U S L> CRED ca ar trebui trecuti in opozitie pe vecie.....si P D L...SI alte miscari de DREAPTA....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
nicu (12 Noiembrie 2013, 16:44)
gr1
canpeanco ..bati cinpii..PLEACA la destepti care te au votat din HUNEDOARA....ORICUM consecinta ,o va suporta si ANTONESCU din cauza ta .....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
VERGINICA (15 Noiembrie 2013, 08:33)
gr1
AU AVUT DREPTATE POLITISTI..... ESITI DE LA GUVERNARE JAVRE ORDINARE .....!!!!!!! FEMEIA LA 65? TI SE INPLETESC CINPEANCO PICIOARELE SA AJUNGI LA FOTOLIU DAPAI SA MAI SI GINDESTI.....MAI ESTE SI SUSTINATORUL PONTA....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
CONTEAZA (15 Noiembrie 2013, 08:52)
GR1
cind erain opozitie USL ,sar parea ca au fost de acord tacit cu legea 263 ,se vede acum..ca sa poata cistiga alegerile.,au dat vina pe roberta ,alta mincinoasa...mincinosi cu toti....mai vor si presidentia....GREU UITAM!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Monica Rusu (6 Martie 2013, 23:01)
Aplicati reducerea corecta a varstei de...
Aplicati reducerea corecta a varstei de pensionare, este dreptul nostru pentru care am muncit!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Monica Rusu (6 Martie 2013, 23:01)
Aplicati reducerea corecta a varstei de...
Aplicati reducerea corecta a varstei de pensionare, este dreptul nostru pentru care am muncit!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
petrica (15 Noiembrie 2013, 19:48)
raspuns
Spuneti-i va rog acest lucru si multpreaiubitului dumeavastra primar
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
LUPU EMIL (13 Octombrie 2013, 15:18)
Am lucrat aproape 20 ani in conditii grele iar...
Am lucrat aproape 20 ani in conditii grele iar acum am ajuns sa ni se ia acest drept pentru care am platit cu sanatatea noastra.Va rugam faceti dreptate pentru toti nu numai pentru unii ,faceti dreptate si pentru cei amariti.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
petrica (16 Noiembrie 2013, 12:06)
intrebare
Emile, unde sint fostii tai colegi pentru ca vad nici unul pe lista. Trimite-le mesaj, probabil ca nu stiu.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Amariei Livia (18 Noiembrie 2013, 20:37)
Am lucrat 20 de ani la grupa I
Am lucrat 20 de ani la grupa I de munca in turnatoria de fonta. Nu am putut iesi la pensie inainte de 1 ianuarie 2011 pentru ca nu aveam 50 de ani impliniti. In 11 aprilie 2011 cand am implinit 50 de ani nu am mai putu t iesi la pensie deoarece d-na Anastasie ,care nu a intrat niciodata ,poate, intr-o turnatorie de fonta, prin numaratoarea voturilor asa cum se stie ca a facut-o a promovat actuala lege conform careia nu am mai putut iesi la pensie urmand a mai face servici inca cel putin 7 ani. Ce sa fac sa o bat pe mama ca nu ma nascut mai devreme cu 3 luni si 11 zile? Si-au batut joc de noi iar acum la fel procedeaza cei care ne-au promis ca ne vor indrepta discriminarea la care am fost supusa. Cu vechimea pe care o am la grupa I daca ma nasteam la ora 00:00 in data de 1 ianuarie 1961 pute-am sa ies la pensie la fel cu cei care erau nascuti cu cateva secunde mai devreme?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Jecu Elena (18 Noiembrie 2013, 19:19)
Sustin aceasta petitie . Orice drept castigat...
Sustin aceasta petitie . Orice drept castigat trebuie respectat. Sa nu uitam cum a fost adoptata in Camara Deputatilor Legea 263/2010.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (18 Noiembrie 2013, 20:46)
buna
scrieti cum puteti si cum stiti aceste lucruri pe pagina de facebook, a lui ponta, zgonea iordache, campeanu.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Amariei Livia (18 Noiembrie 2013, 20:35)
Am lucrat 20 de ani la grupa I de munca in...
Am lucrat 20 de ani la grupa I de munca in turnatoria de fonta. Nu am putut iesi la pensie inainte de 1 ianuarie 2011 pentru ca nu aveam 50 de ani impliniti. In 11 aprilie 2011 cand am implinit 50 de ani nu am mai putut iesi la pensie deoarece d-na Anastasie ,care nu a intrat niciodata ,poate, intr-o turnatorie de fonta, prin numaratoarea voturilor asa cum se stie ca a facut-o a promovat actuala lege conform careia nu am mai putut iesi la pensie urmand a mai face servici inca cel putin 7 ani. Ce sa fac sa o bat pe mama ca nu ma nascut mai devreme cu 3 luni si 11 zile? Si-au batut joc de noi iar acum la fel procedeaza cei care ne-au promis ca ne vor indrepta discriminarea la care am fost supusa.
Cu vechimea pe care o am la grupa I daca ma nasteam la ora 00:00 in data de 1 ianuarie 1961 pute-am sa ies la pensie la fel cu cei care erau nascuti cu cateva secunde mai devreme?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (18 Noiembrie 2013, 20:47)
scrieti
scrieti cum puteti si cum stiti aceste lucruri pe pagina de facebook, a lui ponta, zgonea iordache, campeanu.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
conteaza (19 Noiembrie 2013, 09:32)
gr1
degeaba ati muncit in fum si gaze,ati muncit sa tineti trintorii ,asta sa si se urmareste .SPER ca cele 3 partide sa pateasca ca B la referendum.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Roman Ana (6 Martie 2013, 16:02)
Am lucrat 19 ani in Grupa I si datorita actualei...
Am lucrat 19 ani in Grupa I si datorita actualei legi mi se face reducere la varsta de pensionare 4 ani ceea ce nu mi se pare corect.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
radu i gheorghe 59ani constanta romania (20 Noiembrie 2013, 10:00)
doresc sa mi se faca dreptate
am lucrat in grupa i de munca 10 ani si mi se refuza acest drept al meu . Mai este dreptate in romania?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
radu i gheorghe 59 ani m constanta -Romania (20 Noiembrie 2013, 10:08)
astept sa mi se rezolve cererea
Am lucrat 10 ani in grupa I de munca si nu mi se recunoaste la dosarul de pensie. UNDE ESTE DREPTATEA IN ROMANIA?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
dan (21 Noiembrie 2013, 07:08)
TV
Cretuleasca pleaca de la Realitatea la Romania TV.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
nelu (21 Noiembrie 2013, 09:20)
gr1
UITATIVA la legile care le propun pentru EI .DE abia asteptau sa intre la CIOLAN. MAI mult si au dat arama pe fata cu marirea virstei de pensionare la femei 65 ani.SI ca au fost de acord cu L263 de prima data.AU cistigat alegerile prin MINCIUNA!!! GR1 nu cred ca se mai DA!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
gherghina (27 Noiembrie 2013, 22:02)
gr 1 de munca
jos labele de pe guvernare Javre ordinare-ce vreti sa faceti cu legea pensiilor?nu recunoaste gr1 de munca.mai nou vor sa o anuleze de tot.pina sa vina la guvernare madam Cimpeanu avea o lacdima mare pe obrz de mila femeilor si acum lle trimite la 65 ani la pensie .Rusine sa le fie.dati grupa la oamei
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
sorin (27 Noiembrie 2013, 23:07)
gr1 abuz
cu cit a pierdut alegerile GEOANA?? citeva mii conteaza...Populatia nu a uitat de Nastase si aroganta lui...si legile care s/au dat pe tinpul lui..asemanatoare cu ale lui iPONTA...PNL a crescut datorita lui Tariceanu cind a marit pensiile.... cresterea taxelor pe o populatie nervoasa si mai ales gruoele de munca Batjocorite ai va costa... noi cunoastem legea ,nu ca toti maimutoiiiii care discuta pe la TV private.,si isi dau cu parerea.Speram sa l votam pe Miron cozma si partidul lui PSDM....sa faca dreptate....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
dinu cafelute (28 Noiembrie 2013, 13:13)
RAZBUNARE
va rugam, ce-i ce a-ti semnat petitia sa ne organizam pt CEDO
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
razbunicaaa (30 Noiembrie 2013, 09:31)
gr1
cit timp politruca trimite femeia la pensie la 65 ani!! cu un tupeu ordinar ,si cu o mentalitate de... , se crede cineva .O SO facem MIIIIca...DE vina e si ,PONTA pentru ca stie de situatie. EU cred ca e si mina PSD sa nu il votam pe ANTONESCU iar victima va fi CINPEANCA !!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Popa Gheorghe (1 Decembrie 2013, 00:18)
Gr 1 -7ani, gr2 15ani si 10 luni...
Gr 1 -7ani, gr2 15ani si 10 luni --cotizatie 36 ani si 3 luni .-virsta 58 ani si 9 luni.Calcul cf legii 19 ar fi trebuit sa fiu pensionar (,este discriminatoriu)

Cind si in ce forma se va vota ???
Trebuie atacat la Curtea Constitutionala si in instanta.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma c (1 Decembrie 2013, 10:50)
gr 1
asta-i raportul adoptat de comisia de munca si trimis in camera dep. pt. vot final de luni, 2 dec 2013.
http://www.cdep.ro/comisii/munca/pdf/2013/rs717_11.pdf
e mai rau ca a lui boc.
intrati si pe :https://www.facebook.com/drepturigrupa1demunca
o sa vedeti mai multe
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
leu (1 Decembrie 2013, 14:18)
gr1
Ma intreb : Ce fel de ministru este M>C cind toata lumea vrea schimbarea legi 263 pt gr1 varianta senatului ,iar tu o BILBII>> Cunva senatorii cunosc mai bine legea decit a sa zisului ministu M C ?? NU cumva dumneaei a proiectat Plx 717?? Mai mult : Tot bate canpiii CU egalizarea varstei de pensionare femei /barbati,si incearca sa pacaleasca prin minciuna cu acel U E ,FMI etc. cind la FANCEZI ,BULGARI, UNGURI, E ALTFEL. SA dus perioada MINCIUNII ai cam ramas in TRECUT !!! LUMEA NU PREA ARE UNDE LUCRA si este foarte atenta la ce FACE USL> inclusiv la legea pamintului. SINTETI IN PUNCTUL in care BARCA EA APA>>
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Jecu Sandy (19 Noiembrie 2013, 11:54)
Sustin din tota inima initiativa redarii unui...
Sustin din tota inima initiativa redarii unui drept obtinut prin munca, in conditii grele . Legea 263/2010 a fost trecuta prin frauda evidenta si a discriminat o categorie importanta de oameni. Nu inteleg de ce actualii guvernanti taraganeaza lucrurile ... Sa nu uitam ca in campania electorala USL-ul sustinea ca actuala lege a pensiei trebuie abrogata, dar, in aproape 2 ani de guvernare nu a fost in stare sa corecteze nici macar un articol ... Sa le fie RUSINE ...!!! Aveau ocazia sa intre in istorie prin corectarea nedreptatilor provocate de guvernul Basescu-Boc-Anastase, dar au dovedit ca sunt la fel de mizerabili ...
Va doresc succes in demersurile D-voastra ...!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (1 Decembrie 2013, 23:23)
gr 1
https://www.facebook.com/drepturigrupa1demunca
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Nicu Popan (2 Decembrie 2013, 12:48)
hai pe ei
hai pe ei
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (8 Decembrie 2013, 19:15)
gr 1
intrati si aici: https://www.facebook.com/drepturigrupa1demunca
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
DOROFTE COSTICA (8 Decembrie 2013, 13:51)
cer reducerea corecta a virstei de pensionare...
cer reducerea corecta a virstei de pensionare pentru perioada anterioara anului 2001,in care am lucrat 14 ani in cadrul SC ABROM SA BIRLAD si inca 5 ani dupa 2001 tot in aceasta intreprindere.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (8 Decembrie 2013, 19:16)
gr 1
intrati si aici: https://www.facebook.com/drepturigrupa1demunca
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Moricz Sandor (9 Decembrie 2013, 18:24)
Sunt de acord cu initiativa dvs si sustin petitia
Sunt de acord cu initiativa dvs si sustin petitia
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (9 Decembrie 2013, 20:27)
gr 1
intrati si aici : https://www.facebook.com/drepturigrupa1demunca
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Farcau Vasile (9 Decembrie 2013, 20:29)
am muncit 22 de ani in grupa I de munca ,de fapt...
am muncit 22 de ani in grupa I de munca ,de fapt toata tineretea ,iar acuma ,cand sa beneficiem si noi asa cum si altii - pe drept - au beneficiat de acest lucru ,din pix,dintr-un birou ,cineva sau cativa ,care poate nici nu stiu ce inseamna sa lucrezi in praf , noxe si alte cele - care lasa urme asupra sanatatii - au anulat acest drept ,,,, se poate cu siguranta si in justitie castiga ,,,
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (9 Decembrie 2013, 20:58)
grupa 1
intrati si aici: https://www.facebook.com/drepturigrupa1demunca
veti afla mai multe
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
nelu (10 Decembrie 2013, 09:45)
gr1 istorie...
Cit timp marele nostru ...iarasi OLTEAN ...PONTA...AFIRMA LA REALITATEA INTRUN interviu ca femeia trebuie sa iasa la pensie la 65 de ani ,cei cu gr1 ce sperante sa aiba?? CITI bani a cheltuit pentru a merge la MANDELA?? CRED CA PDL ,PSD,PNL ,PC ar trebui PRIN VOT sa i bagam in istorie.. sa alegem un partid muncitoresc , poate ,vedem unde sint bani din bancile care au dat faliment,cine e responsabil de distrugerea industriei, delapidarea tarii...IAR cu gr1 la CEDO !!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
gica (10 Decembrie 2013, 12:29)
gr1
cititi decizia CCR 225/2013 in ea TRIBUNALUL DIN GALATI a sesizat ccr ca articolul 158 este NECONSTITUTIONAL VEDETI motivarea. NUMAI ca laCCR sint pusi POLITRUCI care interpreteaza cum vrea cine ea denumit....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
nica (11 Decembrie 2013, 09:59)
gr1
ce se intimpla daca se aproba tabelul cu reducerea virstei de pensionare gr1 .>cinpeanu,PTR tabel senat la.>20 ani 12ani reducere asta inseammala pensie 0,5 puncte pentru fiecare an de grupa .12x0,5=6puncte de pensie tabel CINPEANU.PTR 20ani 6,6x0,5=3,3punctede pensie MAI MULT punctalul acumulat pe toata perioada de activitate + punctajul de pe grupa se inparte la cotizatia maxima a VIRSTEI STANDARD de pensionare din momentul in care ati fost planificat.UITATIVA la tabelul CINPEANU+PONTA CA si el e de ACORD CU virstele de pensionare EI... la cotizatia din momentul in care te incadrezi la pensi se inparte punctajul acumulat> pensie MICA!!!retul ce se spune la TV minciuni!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
nica (11 Decembrie 2013, 10:25)
gr1
AFOST O CONPARATIE INTRE TABELUL DE REDUCERE A VIRSTEI DE PENSIONARE .TABEL SENAT.>TABEL CINPEANU DE AIA AU RIDICAT VIRSTA DE PENSIONARE LA FEMEI AFERENT SI COTIZATIA CA PENSIA SA FIE DIN CE IN CE MAI MICA .DUMNEA EI STIE INCLUSIV DOAMNA PIRCALAB DAR SE DA VINA PE FUNTIONARI...DACA NU NE TREZIM GENERATIA CARE VA ESI LA PENSIE VOR FI CU PENSII DE ASISTATI SOCIALI .ATENTIE AM FACUT O SOCOTEALA APROXIMATIVA.. LA UN VENIT DECLARAT LA CASA PENSIILOR DE 1OOO RONI [PE TIMP DE 30 ANI ]PENSIA VA FI SUB CEA SOCIALA DE 350 RONI .. INCERCATI CA FIECARE SA INVATATI SA VA CALCULATI PENSIA APROXIMATIV ...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
NICA (11 Decembrie 2013, 10:53)
GR1
de aia doamna CINPEANU tipa dupa pensii OCUPATIONALE CE se intimpla.... EXEMPU; un diplomat;parlamentar..etc care ese la pensie dupa calculul din sistemul de pensii actual are sa presupunem 1500 roni atunci statul vine si spune...iti mai dau 3500 roni pentru ca esti POLITRUCUL nostru de partid care ai facut diplomatie si ai dus tara in saracie.... TE FELICITAM !!! Astai mentalitatea CINPEANU ,PNL,PC,PDL, DREAPTA,PSD ,PPDD.PONTA ETC.. CEI AIA gr1....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Lupoiu Marian (11 Decembrie 2013, 10:27)
Am lucrat pana in 2001 in grupa 1 de munca la;SC...
Am lucrat pana in 2001 in grupa 1 de munca la;SC MECHEL Targoviste (fost COS Targovista) iar din 2001 pana in2006 cand am plecat de la acest combinat am fost incadrat la conditii deosebite platesc din mana la of. pensi pentru a completa varsta obligatorie sa am surpriza ca din condeiul unui "destept" mi sau incalcat toate drepturile si si am surpriza ca nu ma pot pensiona la limita de varsta conform reducerilor de varsta celor care au lucrat in aceleasi conditii.Domnilor parlamentari sunteti reprezentanti alesi ai poporului (nu ati fost numiti)pentru a ne reprezenta si rezolva problemele si nevoile noastre nu pentru a ne crea si mai multe probleme.Se pot remedia acestea si dv.sunteti in masura a le repara si rezolva.Multumirile sunt valabule dupa repararea si rezolvarea problemelor noastre ale celor care v-au ales.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (11 Decembrie 2013, 19:06)
Gr 1
intrati si aici: https://www.facebook.com/drepturigrupa1demunca
veti afla mai multe
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
BOTEZ OCTAV (12 Decembrie 2013, 12:41)
Rugam Primul Ministru sa verifice starea de...
Rugam Primul Ministru sa verifice starea de sanatate mintala a membrilor guvernului si pentru inceput ar fi bine sa se inceapa cu Min. Muncii. Cum este posibil in anul 2013 sa faci o lege ( asazisa de reparatie ) cand aceasta se adreseaza ( in majoritate ) persoanelor care au iesit la pensie sau deja sunt decedati .Ex: o persoana s-a angajat la 18 ani , a lucrat in GR1 , 35 ani (pana la data de 01.04.2001 ) ,la care se adauga perioada de la 01.04.2001 pana astazi ( aprox 14 ani ) . D-na Ministru vrea sa-i faca o reducere a varstei de pensionare (conf.tabel propus de comisia de munca ) de 12 ani. Adunand cifrele demai sus persoana care ar beneficia de reducerea propusa ar avea 67 ani ????!!!!(ori este pensionat deja ori este decedat !), deci " PENTRU CINE ESTE ACEASTA LEGE ??!! . Cu aceste date inselatoare D-na Ministru pacaleste niste bieti realizatori de emisiuni TV , care in momentul in care le prezinta, acestia afiseaza niste zambete tampe deoarece nu fac nici cea mai mica documentare inainte de a face emisiunea , incearca o audienta falsa care dupa terminarea emisiunii iti vine ori sa strici televizorul ori sa te arunci de la etaj cand vezi atata CINISM si PROSTIE
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (12 Decembrie 2013, 15:28)
grupa 1
intrati si aici: https://www.facebook.com/drepturigrupa1demunca
veti afla mai multe
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
VALI (12 Decembrie 2013, 21:45)
GR1
CORECT ! SI DACA SINT BOLNAVI CA ANASTASE ,CEREM SA PLECE SINGURII ... NU LA PENSIE ,LA MUNCA IN SISTEMUL PRIVAT ,IAR CEI CU DOSARE ... LA PUSCARIE.!!! V AM TRIMIS LA LOCURI CALDUTE PE BANI NOSTRI ? PROBABIL PUTINI O SA MAI FITI... LA URMATOARELE ALEGERI ...CONCLUZIA ... ATI VRUT CIOLANU.!! NE ATI MINTIT PINA LA CAPAT!!!!!!!!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
DAN (13 Decembrie 2013, 07:41)
GR 1
Cititi in ziarul ATAC cine este SFORARUL lui TONTA=IORDACHE FLORIN
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
ptr jegurii (13 Decembrie 2013, 14:41)
GR1
LEG 263/2010 CARE A FOST VOTATA CU ATITA NERUSINARE DE GUVERNUL BOC SI PROMULGATA DE DEMISUL BASESCU SI SUSTINUTA DE PLAGIATORUL .>PONTA ,USL,ESTE UN ATAC LA STATUL DE DREPT,SI LA SANATATEA ACESTUI POPOR. ESTE O CRIMA CARE SE ADRESEAZA ACESTUI POPOR...SE NUMESC TRADATORI DE NEAM SI TARA NUI ASA BASESCULE ? PONTA ? ANTONESCU ? SI TOTI CARE ATI PUS UMARUL LA NELEGIUIRI?? NU CUNVA AR TREBUI SA SE INTOARCA TORTIONARII??
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Moraru Aurelian (13 Decembrie 2013, 10:36)
Sper ca nedreptatea facuta sa fie reparata asa...
Sper ca nedreptatea facuta sa fie reparata asa cum se procedeaza in toata lumea civilizata.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (15 Decembrie 2013, 12:20)
gr 1
intrati si aici: https://www.facebook.com/drepturigrupa1demunca
veti afla mai multe
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
RISU.RO (16 Decembrie 2013, 10:01)
GR1
incercati sa fiti DEMNI si sa nu CERSITI drepturile .CIT timp PLAGIATORUL la un interviu scurt a spus ca FEMEIA ese la pensie la 65 ani ,atrimis JANDARMI la PUNGESTI,scoate LEGEA terenurilor aberanta,cod rutiercu amenzi aberante,pune inpozite aberante,STITI fac legi SPECIALE pentru o anumita clasa sociala, ACESTIA TREBUIE SA PLECE IN ISTORIE>>USL+PDL+ORICE MISCARE DE DREAPTA. CA SA NE OBTINEM DREPTURILE TREBUIE SA ESIM STRADA!!!!! SI SA ALUNGAM ACESTE LEPRE !!!! SA LE TRECEM IN ISTORIE !!!!! IAR CEI VINOVATI DE SITUATIA CREATA SA FIE DATI PE MINA JUSTITIEI !!!! NUMAI ASA VOM FACE UN STAT DE DREPT.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
DAN (23 Decembrie 2013, 10:02)
grupa 1 de munca
BUNA ZIUA!!
Mi-am depus cererea de pensionare anticipata in dec.2013.nu mai beneficiez de grupa 1 de munca inainte de 2001daca se promulga in 2014?Mentionez ca am 12 ani in grupa 1 de munca inainte de 2001.Stie cineva?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
STAN IULIANA RODICA (5 Martie 2013, 14:04)
am lucrat 10 ani in grupa 2 de munca
am lucrat 10 ani in grupa 2 de munca
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Pagina 5 din 5. Pagini: «« 1 2 3 4 5
 
 
Daca doriti sa fiti informat la aparitia de petitii sau sondaje noi pe site, va rugam sa accesati pagina: notificari periodice.