Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
 

Comentarii "Grupa 1 de munca - Cerem reducerea corecta a varstei de pensionare pentru perioada anterioara anului 2001", pagina 1

Aceasta petitie si-a atins obiectivul propus.
Prin urmare, procesul de semnare al acesteia a fost incheiat.
Va multumim pentru interes si sustinere.
Pentru a contribui la finalizarea cu succes a altor petitii, puteti consulta petitiile active.

Comentarii, discutii libere despre petitie:

 
Adauga comentariu nou
Pagina 1 din 5. Pagini: 1 2 3 4 5 »»
ioan ciurdarean (3 Martie 2013, 20:20)
„grupele de munca ar trebui recunoscute pentru c...
„grupele de munca ar trebui recunoscute pentru cei care le-au avut pana toti se vor pensiona!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Bartha Eugen (3 Martie 2013, 20:46)
Corect
Sunt de acord cu propunerea dumneavoastra
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
mihai mares (3 Martie 2013, 21:23)
despre grupe
Aceasta lege discriminatorie 263/2010 a fost fraudata de guvernul de trista amintire boc-anastase. Daca ministerul muncii si parlamentarii actuali vor remedia aceasta nedreptate vor intra in istoria de buna credinta a acestui popor.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
CIOARA IOAN LIVIU (31 Martie 2013, 20:32)
...iluzii false!!!
Aceeasi Marie...cu o alta palarie!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalina Daniela (3 Martie 2013, 21:47)
semnatura
Daca sunteti de acord cu noi va rugam sa semnati petitia :)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Simona Ciotlaus (4 Martie 2013, 01:14)
sustin aceasta petitie, munca oricui trebuie...
sustin aceasta petitie, munca oricui trebuie rasplatita corect
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Simona Ciotlaus (4 Martie 2013, 01:14)
sustin aceasta petitie, munca oricui trebuie...
sustin aceasta petitie, munca oricui trebuie rasplatita corect
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Simona Ciotlaus (4 Martie 2013, 01:14)
sustin aceasta petitie, munca oricui trebuie...
sustin aceasta petitie, munca oricui trebuie rasplatita corect
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Simona Ciotlaus (4 Martie 2013, 01:14)
sustin aceasta petitie, munca oricui trebuie...
sustin aceasta petitie, munca oricui trebuie rasplatita corect
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
popa marin (4 Martie 2013, 01:56)
conteaza sa fii inteles
multumim pt intelegere
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Tataru I Vasile (4 Martie 2013, 11:31)
Va rugam sa sprijiniti aceasta actiune de...
Va rugam sa sprijiniti aceasta actiune de dreptate ,fata de salariatii care au muncit in conditii speciale si sa inlaturati discriminarea savarsita de fostul Guvern.Tineti-va promisiunile facute , mai ales pe cele ce indreapta anumite legi si nu implica drepturi noi.Va multumim tuturor celor care semnati petitia.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Tataru I Vasile (4 Martie 2013, 11:31)
Va rugam sa sprijiniti aceasta actiune de...
Va rugam sa sprijiniti aceasta actiune de dreptate ,fata de salariatii care au muncit in conditii speciale si sa inlaturati discriminarea savarsita de fostul Guvern.Tineti-va promisiunile facute , mai ales pe cele ce indreapta anumite legi si nu implica drepturi noi.Va multumim tuturor celor care semnati petitia.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
C.mircea viorel 57 m cluj-napoca (4 Martie 2013, 12:44)
dreptate pentru grupa 1-a de munca
Speram ca D-na ministru Campeanu sa si onoreze promisiunile din campania electorala. Trebuie luptat pentru acest drept al nostru de care am fost furati.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
PATRUNJEL STEFAN (4 Martie 2013, 18:23)
Nu stiu ce vreti sa faceti cu aceasta statistica,...
Nu stiu ce vreti sa faceti cu aceasta statistica, dar va spun ca o lege se poate schimba in felul urmator:
- printr-o propunere guvernamentala;
- printr-o propunere parlamentara;
- 100000 de cetateni care propun Parlamentului schimbarea unei legi;
Daca v-ati propus sa obtineti 100000 de semnaturi, trebuie facut un tabel cu nume prenume, semnaturi, nr. ci, etc. care se depune in Parlamentul Romaniei.
Ar fi foarte bine sa reusim si pentru aceasta va rog sa-mi comunicati modul in care pot lua legatura cu dvs.(adresa mail, telefon, etc).
Eu am mai multe raspunsuri de la institutii ale statului pe aceasta tema pe care le-am procurat timp de 2 ani si pe care vi le pot pune la dispozitie pentru rezolvarea problemei privind reducerea varstei de pensionare pentru asiguratii care au lucrat in grupa I de munca.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalina Tuiu (4 Martie 2013, 18:53)
pentru d-nul Patrunjel Stefan
Ne-am propus sa obtinem cat mai multe semnaturi si pentru asta trebuie ca fiecare dintre noi sa distribuie petitia. Cand vom obtine destule semnaturi , aceasta petitie poate fi printata si depusa la guvern si parlament. Este inca o metoda in plus de a ne face auziti acum cand se discuta PL-x 717/2011, si de a informa publicul interesat de gr 1 de munca Este deja depus acest proiect de lege in parlament, despre care am vorbit in petitie, pl-X 717/2011, care contine 2 variante:1 =care cuprinde un tabel cu reducerea varstei de pensionare conform gr 1 de munca si care ar fi in masura sa rezolve situatia, 2= varianta propusa de comisia muncii care contine un tabel care nu rezolva nimic. Asteptam sa vedem ce se rezolva cu acest proiect si apoi vedem ce cale mai urmam.Daca doriti intrati pe pagina noastra si putem discuta mai detaliat : https://www.facebook.com/pages/Drepturi-pentru-fosta-grupa-1-de-munca/3648017336
26771?ref=hl
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mircea (5 Martie 2013, 20:08)
Alte soluții
Se poate sesiza Avocatul Poporului.
Nu sunt sigur, dar se pare că și atacarea unei legi în contencios administrativ, poate duce la nulare...
Trebuie făcute corecțiile și pentru grupa a II a, respectiv revenirea la reducerea vîrstei de pensionare de 1an pentru 4 ani lucrați.
Nu cred că e bine să se facă corecții numai la grupa I, iar cei din gr. II să rămînă discriminați.
Pentru periada lucrată înainte de 1989, avînd în vedere că s-au lucrat 6 zile pe săptămînă, nu 5 ca ulterior, corect ar fi să se aduge la vechime diferența de 20%.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
popa marin (9 Martie 2013, 13:51)
grupe munca
Cei din grua 2 a nu au fost afectati in rest aveti dreptate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Vulpe Marian (10 Septembrie 2013, 15:51)
Se poate sesiza Avocatul Poporului
CITITI VA ROG CELE SCRISE DE MINE SI VETI VEDEA CA PE AVOCATUL POPORULUI IL DOARE PE ROMANESTE UNDEVA:

Buna ziua,
Numele meu este Vulpe Marian si lucrez la aceiasi societate din 1980 ca inginer automatist.
Va rog sa-mi spuneti daca ati intreprins ceva pentru corectarea Legii pensiilor 263/2010, in sensul recunoasterii grupei I si pentru cei a caror intreprindere nu a mai putut fi reevaluata in perioada 2001-2004 deoarece era in lichidare juridica neavand activitate.
Punctual este vorba de fostul Combinat Siderurgic Calarasi, actualmente SC Tenaris Silcotub SA Zalau, punct de lucru Calarasi, unde in perioada sep.1980-iul.1998 am lucrat in Otelaria Electrica si am avut grupa I de munca 100%.Dosarul de pensionare depus de mine in dec.2010(cf. vechii legi trebuia sa ies la pensie pe data de 07.01.2011) a fost respins nerecunoscandumi-se gr.I deoarece intreprinderea nu se regasea in anexa 3 din noua lege a pensiilor.S-a facut o nedreptate incalcandu-se grav Constitutia Romaniei si anume:
-Art.15 alin(2) "Legea dispune numai pentru viitor, cu excepţia legii penale sau contravenţionale mai favorabile"- adica mi se ia un drept castigat anterior in perioada 18.09.1980-15.07.1998 si pentru care am cotizat corespunzator grupei I de munca-100%.
-Art.16 alin(1) "Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări"-colegi de servici lucrand in aceleasi conditii ca si mine au iesit la pensie pana la data de 31.12.2010 beneficiind de o reducere corespunzatoare Grupei I de munca(reducere mai mare de 50% din varsta standard de pensionare.
Vreau sa va reamintesc cum a trecut a trecut aceasta lege in Camera Deputatilor....prin FRAUDA....a vazut o tara intreaga.
Neconstitutionalitatea unei legi putea fi ridicata catre CCR si de Avocatul Poporului cf. Art.146 lit d) din Constitutia Romaniei.In raspunsul cinic primit de la AP acesta spune ca, conform Constitutiei si a legii 35/1997 privind organizarea si functionarea institutiei Avocatului Poporului, acesta poate sesiza CCR dar nu este obligat.Totodata in raportul anual care il intocmeste si il prezinta in sedinta comuna a celor doua Camere ale Parlamentului, problema sesizata de mine dar si de alti cetateni in aceiasi situatie, am promisiunea ca va fi inclusa.
PS:Daca doriti mai multe date va pot trimite pe mail toata corespondenta care am avut-o cu:
-Administratia Prezidentiala(reprezentata de d-l Consilier de Stat Gabriel-Cristian Piscociu)
-CNPP(Comisia Centrala de Contestatii)
-Avocatul Poporului(adj.AP Ionel Oprea)
-CCR(secretar general Ruxandra Sabareanu)
Va multumesc si astept un raspuns,
Vulpe Marian
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
popa marin (4 Martie 2013, 19:18)
pt a lua legatura
Intrati pe pag ,,drepturi pentru grupa 1 de munca /facebook,, acolo suntem un grup care incercam sa ne organizam sa luptam pentu drepturile pierdute pt cei care au lucrat in grupa 1 de munca.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
ilie florian (17 Martie 2013, 11:27)
grupa 1 de munca
stimate domn Stefan Patrunjel, am semnat si eu petitia pt. grupa 1 de munca si doresc sa iau neaparat legatura cu dvs. va rog respectuos sa ma contactati la adresa de e-mail : ifv09@yahoo.com .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Gabor Gabriel (5 Martie 2013, 13:10)
in perioada 1981-1986 am avut grupa I fiind...
in perioada 1981-1986 am avut grupa I fiind electrician la Depoul de Locomotive Cluj.Dupa terminarea facultatii la seral din 1986-1994 am avut grupa II a ca inginer la acelasi depou.Pot sa-i consider pierduti toti cei 13 ani de grupa?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
popa marin (5 Martie 2013, 16:07)
grupe munca
Nu, aveti 13 ani de grupa a 2-a cu reducerea varstei de pensionare conf tabelului pt conditti dosebite din legea 263/2010.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
MARIA MOLDOVAN (6 Martie 2013, 08:06)
Nu fac parte din categoria celor care au...
Nu fac parte din categoria celor care au beneficiat de grupa dar sunt de acord cu petitia voastra
pentru ca tuturor celor nascuti in anii 50-59 ne-au fost incalcate drepturile.Generatia noastra este batjocorita pe toate fronturile;varsta de pensionare s-a majorat pentru toti iar noi "cei batrani" suntem ca paria pentru societate.Daca vrem sa ne schimbam locul de munca nu ne primeste nimeni ca suntem prea batrani iar la locul de munca suntem marginalizati si nu stiu cum sa faca sa scape de noi.Nu numai voi trebuie sa protestati ci intreaga clasa social ca si voi;in 2010 in ZFranta au fost proteste masive de strada pentru ca s-a incercat majorarea varstei de pensionare si toata tara a fost paralizata...la noi nu s-a intamplat nimic doar se incalca drepturile cetatenilor in mod flagrant.Ca sa reusim sa schimbam ceva trebuie organizata o actiune de masa...altfel nu se intampla nimic;vi se pare normal ca un maistru militar sa primeasca 9000 lei pensie pentru ca pazea militarii sau muncitorii la muncile agricole si cei care au lucrat in grupa I sau II de munca sa fie batjocoriti?
Solutia este protestul de masa la care ma alatur eu si multi ca mine.Doamne ajuta!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalina Tuiu (6 Martie 2013, 14:52)
proteste in masa
Sunt intru totul de acord cu ce spuneti dumneavoastra, daca nu se rezolva nimic cu acest proiect de lege, urmatoarea metoda va fi protestul public. Pentru asta avem nevoie de cat mai multi oameni care sa participe, nu stiu inca cum ii voi mobiliza pe toti pentru ca nu sunt multi care folosesc internetul iar media nu se implica sa informeze publicul, cu toate ce am facut demersuri. Oricum , nu avem de gand sa renuntam la lupta, nu suntem prea multi in grupul nostru dar speram sa ne facem cunoscuti si sa vina alaturi de noi toti cei nedreptatiti si cei care nu mai vor sa inghita nemestecat tot ce ne livreaza guvernul
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Vasile Cimpean (6 Martie 2013, 13:09)
Impreuna la bine si la greu!!
Impreuna la bine si la greu!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Vasile Cimpean (6 Martie 2013, 13:09)
Impreuna la bine si la greu!!
Impreuna la bine si la greu!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (6 Martie 2013, 15:53)
Cu multumiri
multumesc. daca mai cunosti persoane, fa-le cunoscuta pagina ,,Drepturi...,, si Petitia online.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Strimbeanu Nicolae Marian (5 Martie 2013, 12:02)
Consider ca anularea drepturilor dobandite prin...
Consider ca anularea drepturilor dobandite prin eforturi, pericol si risc ridicat pentru sanatate reprezinta o samavolnicie pentru cei ce inca sunt in activitate, avand in vedere ca in deceniul trecut au fost pensionati de-a valma militieni si ofiteri din armata cu varste situate sub 50 de ani, dar cu sute de milioane de lei plati compensatorii si pensii foarte grase.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
cafelute dinu (7 Martie 2013, 18:29)
semnaturi
buna ziua, ma adresez celor 356 de colegi din; botosani,iasi, vaslui, care au acasa decizia nr 370/10.04.2009 data de curtea de apel iasi in dosarul nr 732/89/2008 si acelor colegi din;botosani,iasi.vaslui,bacau,suceava, neamt, care au obtinut mai tirziu decizii favorabile sa semneze aceasta petite cat mai repede.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalina Tuiu (7 Martie 2013, 18:59)
cei care au obtinut decizii favorabile sa semneze petitia
Ar fi grozav daca toti cei 356 de oameni ar semna petitia, s-ar mari considerabil numarul semnaturilor.Trebuie sa ne mobilizam cat mai multi.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Barbulescu Cristian (8 Martie 2013, 07:54)
De ce initiativa noastra nu este sustinuta si de...
De ce initiativa noastra nu este sustinuta si de sindicate ?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalina Tuiu (8 Martie 2013, 14:10)
sindicate
Pentru ca sindicatele au fost mereu mana in mana cu administratia si ii doare undeva de noi. Daca i-ar fi interesat soarta angajatilor ar fi luat TOTI initiativa de a cere comisii de expertizara a conditiilor de munca acolo unde a fost Gr 1 inainte de anul 2001, pentru incadrare in grupa speciala, pentru ca nu s-au schimbat conditiile de munca fata de perioada de dinainte si ar fi trebuit ca toate unitatile si locurile de munca incadrate inainte de 2001 in gr 1 sa fie incadrate mai departe in aceeasi categorie, respectiv conditii speciale dupa schimbarea legii.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma st c. (8 Martie 2013, 15:29)
?
mai avem sindicate ????
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalina Tuiu (8 Martie 2013, 17:31)
sigur ca da, pe hartie
Eu ma refeream initial la perioada cand puteau sa faca ceva in folosul angajatilor.Sunt si acum unitati care au sindicate, dar dupa cum spuneam , sunt doar de forma, doar mai vorbesc pe ici pe colo , dar fara sa faca ceva efectiv
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalina Tuiu (9 Martie 2013, 14:31)
exemplu
"Potrivit informațiilor deținute de ZIUAnews, la ora actuală, la calea ferată domneşte o stare de incertitudine şi haos, iar ceferiştii sunt disperaţi că îşi pierd locul de muncă. Oamenii nu au însă cui să se plângă, iar cei care ar trebui să le reprezinte interesele, liderii de sindicat, sunt de negăsit, pentru că „pe aceștia nu îi prea interesează soarta membrilor de sindicat...".Doar un exemplu despre cat de mult se intereseaza liderii de sindicat de soarta angajatilor
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
cazan marian (9 Martie 2013, 10:43)
ader intru totul.Propun sa facem apel la...
ader intru totul.Propun sa facem apel la parlamentarii din circumscriptiile noastre sa sustina cauza noastra la discutia in plen a legii.E important sa fie cunoscut faptul ca legea actuala a produs o inechitate .Eu am depus deja un memoriu la deputatul din circumscriptia mea.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
popa marin (9 Martie 2013, 13:46)
sa facem,ceva
Este f buna actiunea dvs., si toti ar trebui sa procedeze asa .Exista o pag de faceboock,,drepturi pentru grupa 1 de munca /facebook ,,unde va invitam pe toti ,si unde incercam sa ne mobilizam si sa actionam sa influentam deputatii sa urgenteze un proiect de lege existent in parlament Plx 717/2011 pe care deputatii il tot amana desi putere actuala a promis ca va reda drepturile pt grupa 1 de munca .Toti trebuie sa ne mobiliza in aceasta perioada sa scriem pe pag de facebooc a d-nei Mariana Campeanu si a deputatiilor mai ales acelor din comisia de munca sa cerem sa urgenteze PLx 717 /2011 varianta trecuta prin senat pt ca vor sa vina si cu alta varianta f. apropiata de cea ce este acum.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
codrea.ilie@yahoo.com (10 Martie 2013, 23:01)
semnaturi petitie pentrudrepturile fostei gr 1 de munca
Buna seara ,eu propun sa facem cite o lista reala nu on laine,cei care sintem interesati de acest lucru sa o semnam dar unde Dumnezeu sa o trimit pentru ca eu de exemplu pot obtine semnaturi de la toti cei care au lucrat inainte de 2001 01 04din orasul fost industrial Copsa - Mica ,unul dintre cele mai poluate orase din europasi sa stiti ca nu sint putini cred ca sar tripla numarul semnaturilor existente la ora actuala. Vad ca sint in rindurile noastre oameni destepticare ma pot contacta la codrea.ilie@yahoo.comsi care imi pot spune unde sa trimit listele cu nume prenume si nr de buletin. Tot asa sa procedat si la legea cojocaru.astept raspns si la tel nr 0746600530 sau 0374910090
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Bartha Emilia (10 Martie 2013, 19:23)
Discriminarea este evidenta, intr-un stat de...
Discriminarea este evidenta, intr-un stat de drept membru UE asa ceva nu este permis.
Trebuie revenit asupra legii si modificarile sa fie valabile in timp pentru toti care au lucrat in
grupa I, indiferent cand vor iesi la pensie.
Fara grija sistemul de pensii nu se va bloca acordand aceste drepturi, nu este vorba de sute de mii de oameni si aceste pensii nu se pot compara cu cele ale militarilor .......
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Bartha Emilia (10 Martie 2013, 19:23)
Discriminarea este evidenta, intr-un stat de...
Discriminarea este evidenta, intr-un stat de drept membru UE asa ceva nu este permis.
Trebuie revenit asupra legii si modificarile sa fie valabile in timp pentru toti care au lucrat in
grupa I, indiferent cand vor iesi la pensie.
Fara grija sistemul de pensii nu se va bloca acordand aceste drepturi, nu este vorba de sute de mii de oameni si aceste pensii nu se pot compara cu cele ale militarilor .......
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Bartha Emilia (10 Martie 2013, 19:23)
Discriminarea este evidenta, intr-un stat de...
Discriminarea este evidenta, intr-un stat de drept membru UE asa ceva nu este permis.
Trebuie revenit asupra legii si modificarile sa fie valabile in timp pentru toti care au lucrat in
grupa I, indiferent cand vor iesi la pensie.
Fara grija sistemul de pensii nu se va bloca acordand aceste drepturi, nu este vorba de sute de mii de oameni si aceste pensii nu se pot compara cu cele ale militarilor .......
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Bartha Emilia (10 Martie 2013, 19:23)
Discriminarea este evidenta, intr-un stat de...
Discriminarea este evidenta, intr-un stat de drept membru UE asa ceva nu este permis.
Trebuie revenit asupra legii si modificarile sa fie valabile in timp pentru toti care au lucrat in
grupa I, indiferent cand vor iesi la pensie.
Fara grija sistemul de pensii nu se va bloca acordand aceste drepturi, nu este vorba de sute de mii de oameni si aceste pensii nu se pot compara cu cele ale militarilor .......
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Bartha Emilia (10 Martie 2013, 19:23)
Discriminarea este evidenta, intr-un stat de...
Discriminarea este evidenta, intr-un stat de drept membru UE asa ceva nu este permis.
Trebuie revenit asupra legii si modificarile sa fie valabile in timp pentru toti care au lucrat in
grupa I, indiferent cand vor iesi la pensie.
Fara grija sistemul de pensii nu se va bloca acordand aceste drepturi, nu este vorba de sute de mii de oameni si aceste pensii nu se pot compara cu cele ale militarilor .......
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Bartha Emilia (10 Martie 2013, 19:23)
Discriminarea este evidenta, intr-un stat de...
Discriminarea este evidenta, intr-un stat de drept membru UE asa ceva nu este permis.
Trebuie revenit asupra legii si modificarile sa fie valabile in timp pentru toti care au lucrat in
grupa I, indiferent cand vor iesi la pensie.
Fara grija sistemul de pensii nu se va bloca acordand aceste drepturi, nu este vorba de sute de mii de oameni si aceste pensii nu se pot compara cu cele ale militarilor .......
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Popa Marin (10 Martie 2013, 23:34)
popularizeaza petitia pt afi semnata de cat mai multi cetateni
Multumim d-na Bartha ati spus numai adevaruri.
Rugam pe toti cei care au semnat sa faca cunoscuta aceasta petitie pt a fi semnata de cati mai multi cetateni interesati ori nu de problema
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
ilie florian-viorel (11 Martie 2013, 13:13)
Geniala idee . am 21 ani gr.1.si 8 ani gr.2 ,si...
Geniala idee . am 21 ani gr.1.si 8 ani gr.2 ,si de 2 ani am facut petitii si memorii la organele abilitate sa indrepte aceasta hotie pe fata dar nu am primit nici un raspuns. doresc ca cei care au dat aceasta lege, sa lucreze in turnatorie si sa incarce un cuptor manual de fonta sau otel la 1500-1700 de grade sau sa sparga cu barosul de 10-15 kg. cocs si exemplele pe care le pot da de munca de sclav intr-o turnatorie pot continua. multi care au lucrat in turnatorie nici nu au mai apucat varsta de 50 de ani datorita bolilor profesionale ( emfizem pulmonar,silicoza ). de angajat,nu ne angajeaza nimeni ca suntem batrani, la pensie nu putem iesi , asa ca nu mai ramane decat streangul. toata speranta este in doamna ministru cimpeanu care am inteles ca vrea sa schimbe nedreptatile din legea pensiilor. parerea mea ca nici cei de la CCR cu tot respecul datorat, nu-si impun punctul de vedere. cum sa iei un drept unui om de acum 25-30 de ani? a se avea in vedere constitutia romaniei (art.15,alin. 2) si noul cod civil (art. 6 ali. 1 si 5) care spun clar ca nici o lege nu are putere retroactiva,ea avand putere numai pt. viitor. Decizia 830 din 2008 a CCR spune acelasi lucru. daca legea a intrat in vigoare cu 1 ianuarie 2011 inseamna ca trebuie sa-si exercite putere cu 1 ianuarie 2011, si nu din urma cu 25-30 de ani. daca este nevoie de mai multe informatii va stau la dispozitie cu mare placere. cu respect.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (11 Martie 2013, 15:48)
popularizare
face-ti cunoscuta petitia si pagina de facebook si altora. cu cit mai multi cu atit mai bine. multumim.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Vulpe Marian (10 Septembrie 2013, 15:57)
Legea 263/2010 incalca Constitutia Romaniei
Va prezint in rezumat cazul meu!

"Buna ziua,
Numele meu este Vulpe Marian si lucrez la aceiasi societate din 1980 ca inginer automatist.
Va rog sa-mi spuneti daca ati intreprins ceva pentru corectarea Legii pensiilor 263/2010, in sensul recunoasterii grupei I si pentru cei a caror intreprindere nu a mai putut fi reevaluata in perioada 2001-2004 deoarece era in lichidare juridica neavand activitate.
Punctual este vorba de fostul Combinat Siderurgic Calarasi, actualmente SC Tenaris Silcotub SA Zalau, punct de lucru Calarasi, unde in perioada sep.1980-iul.1998 am lucrat in Otelaria Electrica si am avut grupa I de munca 100%.Dosarul de pensionare depus de mine in dec.2010(cf. vechii legi trebuia sa ies la pensie pe data de 07.01.2011) a fost respins nerecunoscandumi-se gr.I deoarece intreprinderea nu se regasea in anexa 3 din noua lege a pensiilor.S-a facut o nedreptate incalcandu-se grav Constitutia Romaniei si anume:
-Art.15 alin(2) "Legea dispune numai pentru viitor, cu excepţia legii penale sau contravenţionale mai favorabile"- adica mi se ia un drept castigat anterior in perioada 18.09.1980-15.07.1998 si pentru care am cotizat corespunzator grupei I de munca-100%.
-Art.16 alin(1) "Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări"-colegi de servici lucrand in aceleasi conditii ca si mine au iesit la pensie pana la data de 31.12.2010 beneficiind de o reducere corespunzatoare Grupei I de munca(reducere mai mare de 50% din varsta standard de pensionare.
Vreau sa va reamintesc cum a trecut a trecut aceasta lege in Camera Deputatilor....prin FRAUDA....a vazut o tara intreaga.
Neconstitutionalitatea unei legi putea fi ridicata catre CCR si de Avocatul Poporului cf. Art.146 lit d) din Constitutia Romaniei.In raspunsul cinic primit de la AP acesta spune ca, conform Constitutiei si a legii 35/1997 privind organizarea si functionarea institutiei Avocatului Poporului, acesta poate sesiza CCR dar nu este obligat.Totodata in raportul anual care il intocmeste si il prezinta in sedinta comuna a celor doua Camere ale Parlamentului, problema sesizata de mine dar si de alti cetateni in aceiasi situatie, am promisiunea ca va fi inclusa.
PS:Daca doriti mai multe date va pot trimite pe mail toata corespondenta care am avut-o cu:
-Administratia Prezidentiala(reprezentata de d-l Consilier de Stat Gabriel-Cristian Piscociu)
-CNPP(Comisia Centrala de Contestatii)
-Avocatul Poporului(adj.AP Ionel Oprea)
-CCR(secretar general Ruxandra Sabareanu)
Va multumesc si astept un raspuns,
Vulpe Marian"
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
popa marin (11 Martie 2013, 19:17)
info
Va facem cunoscut ca exista o pagina de facebook unde incercam sa ne unim cei nedreptatiti, sa ne organizam si sa incercam sa ne recastigam drepturile.

pag este :drepturi pentru grupa 1 de munca /facebook

va asteptam
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
MARIN FLORIAN (12 Martie 2013, 08:19)
DOSAR DE PENSIE
AM DEPUS DOSAR DE PENSI PE 2.02.2011SI A FOST RESPINS DE CI DE PENSII CONSTANTA AM FACUT CONTESTATIE LA COMISIA CENTRALA SI ACESTA A RESPINS DOSARUL PE MOTIV CA GRUPA 1 DE MUNCA NU MAI ERA VALABILA CU DATA DE 1.01.2011 CU TOATE CA EU CONSIDER CA GRUPA 1 DE MUNCA ERA VALABILA PANA LA DATA DE 104.2011 DECI ULTRACTIVA AM APELAT LA INSTANTA LA TRIBUNALUL JUDETEAN CONSTANTA PENTRU ANULARE ACT DECIZIE PENSIONARE DUPA UN AN SI CEVA LA DATA DE 18.02.2013 TRIBUNALUL IMI RESPINGE CONTESTATIA DAR AM SA FAC APEL PENTRU CA 23 DEANI DEGRUPA 1 NU SE ASIMILEAZA CU GRUPA 2 SI MERG PANA LA CEDO PENTRU DREPTATE
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Fasniuc Stelica (15 Martie 2013, 11:57)
Salvati Romania
Salvati Romania
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (15 Martie 2013, 15:54)
distribuiti
trimiteti si cunoscutilor
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Rus Vasile (11 Martie 2013, 14:48)
Sunt de acord cu petitia.Sunt in cauza.
Sunt de acord cu petitia.Sunt in cauza.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (15 Martie 2013, 15:55)
faceti cunoscut
trimiteti si cunoscutilor
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
irimus (16 Martie 2013, 09:51)
DA SUNT DE ACORD ! "Mizerabili"-macar un lucru...
DA SUNT DE ACORD ! "Mizerabili"-macar un lucru bun si corect sa faca si actualul guvern,caci in rest........!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (16 Martie 2013, 10:14)
salut
transmite si prietenilor
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Gilia Cristina (16 Martie 2013, 13:31)
Da, sunt de acord.
Da, sunt de acord.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
popa marin (16 Martie 2013, 17:10)
popularizare recastgarea drepturilor pt grupa 1 de munca
Popularizati petitia pt a fi semnata de cati mai multi cetateni.,Intrati pe pag,,drepturi pentru grupa 1 de munca /facebook,, acolo ne intalnim sa luptam pt recastigarea drepturilor

multumim
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
botezan gelu (16 Martie 2013, 21:10)
sa fie cu noroc! ca si asa e grea viatza in...
sa fie cu noroc! ca si asa e grea viatza in aceasta tara
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (16 Martie 2013, 21:39)
da mai departe...
....prietenilor, cunoscutilor si necunoscutilor. cu multumiri
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
SOFALVI ILDIKO (19 Martie 2013, 18:32)
nu este corect ca dupa 20 ani de munca iin...
nu este corect ca dupa 20 ani de munca iin conditii grele sa nu beneficiez de ceea ce mi-se cuvine ,iar nu este corect ca unii dintre noi sa se incadreze si altii nu pentru cateva luni diferenta la varsta.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (19 Martie 2013, 18:35)
transmiteti...
....si cunoscutilor dv pt cit mai multe adeziuni.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
DORIN ATANASIU (20 Martie 2013, 12:02)
GRUPA 1 MUNCA
TRANSMITETI LA TOTI ANGAJATII DIN SECTORUL FEROVIAR DAR SI LA ALTI SI SPERAM CA D-NA CAMPEANU SA RESPECTE PROMISIUNEA FACUTA
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
SOARE VASILE (20 Martie 2013, 15:45)
SUNT IN SITUATIA DESCRISA IN PETITIE .
SUNT IN SITUATIA DESCRISA IN PETITIE .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
SOARE VASILE (20 Martie 2013, 15:45)
SUNT IN SITUATIA DESCRISA IN PETITIE .
SUNT IN SITUATIA DESCRISA IN PETITIE .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (20 Martie 2013, 15:57)
petitieonline
te rog, transmite si altora cu rugamintea sa semneze si, la rindul lor, s-o dea mai departe.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalina Negut (20 Martie 2013, 09:55)
Din toata copilaria mea cele mai puternice...
Din toata copilaria mea cele mai puternice amintiri sunt sacii de plastic in care isi tinea mama hainele cu care se ducea la FIROS(fosta fabrica de fibra de sticla din Bucuresti), vizitele pe care le faceam la fabrica, dupa care ma intorceam acasa cu mancarimi de piele teribile si pielea rosie a mamei dupa fiecare zi de munca. si nu mai are rost sa zic de consecintele pe care le suporta acum dupa 20 de ani in acel mediu in care respirai si te "imbracai" numai cu fibra de sticla.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalina Negut (20 Martie 2013, 09:55)
Din toata copilaria mea cele mai puternice...
Din toata copilaria mea cele mai puternice amintiri sunt sacii de plastic in care isi tinea mama hainele cu care se ducea la FIROS(fosta fabrica de fibra de sticla din Bucuresti), vizitele pe care le faceam la fabrica, dupa care ma intorceam acasa cu mancarimi de piele teribile si pielea rosie a mamei dupa fiecare zi de munca. si nu mai are rost sa zic de consecintele pe care le suporta acum dupa 20 de ani in acel mediu in care respirai si te "imbracai" numai cu fibra de sticla.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Dragan Sanda (20 Martie 2013, 16:08)
Cerem reducerea corecta a virstei de pensionare
Pentru Catalina Negut -Sieu am lucrat la Firos 30 de ani si acum ma judec cu Casa de Pensii care datorita acestei legi 263 nu mai recunoaste grupa 1 de munca.Daca ar mai exista fabrica i-as duce pe deputati in frunte cu Anastase si Boc sa stea o saptamina si sa taie la copsuri cu fibra pe ele sa le coaca miinile si sa nu poata sa se vindece poate asa ar intelege ce inseamna munca in cond.grele.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
nicoleta_macuc@yahoo.com (20 Martie 2013, 22:41)
dreptul pt grupa 1 de munca
Va sugerez sa scrieti cu sinceritate acest mesaj pe facebook doamnei ministru Campeanu, poate intelege mai bine ce a insemnat grupa 1 de munca si suferinta celor nedreptatiti de acest abuz al Legii 263/2010
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
radovici liviu (20 Martie 2013, 20:19)
din 2001 de cand la CFR nu mai beneficiez de...
din 2001 de cand la CFR nu mai beneficiez de grupa I sau schimbat total conditiile de muna, in sensul ca din RAU in mai RAU. de imbunatatirea lor NICI VORBA. si atunci care-i logica ? am inteles, nu mai trebuie sa ajungem la pensie !!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
radovici liviu (20 Martie 2013, 20:19)
din 2001 de cand la CFR nu mai beneficiez de...
din 2001 de cand la CFR nu mai beneficiez de grupa I sau schimbat total conditiile de muna, in sensul ca din RAU in mai RAU. de imbunatatirea lor NICI VORBA. si atunci care-i logica ? am inteles, nu mai trebuie sa ajungem la pensie !!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma st. (20 Martie 2013, 21:02)
transmite...
...si prietenilor, cunoscutilor cu rugamintea sa dea si ei mai departe.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
coasa aurel (20 Martie 2013, 20:12)
Ar trebui sa avem grupa si dupa 2001.Asa ar fi...
Ar trebui sa avem grupa si dupa 2001.Asa ar fi corect
Un IDM poate sa faca serviciu pana la 65 de ani? Daca e respins la medical,psihologic,ce face ?
La pensie nu poate iesi ca nu are grupa.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
coasa aurel (20 Martie 2013, 20:12)
Ar trebui sa avem grupa si dupa 2001.Asa ar fi...
Ar trebui sa avem grupa si dupa 2001.Asa ar fi corect
Un IDM poate sa faca serviciu pana la 65 de ani? Daca e respins la medical,psihologic,ce face ?
La pensie nu poate iesi ca nu are grupa.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalina Tuiu (20 Martie 2013, 21:04)
Asa ar fi corect
Aveti dreptate, ar trebui ca multe alte categorii care si-au pierdut Gr 1sa fie repuse in drepturi, multi dintre ei muncesc in aceleasi conditii de dinainte de 2001, corespunzatoare Gr 1.Aceste drepturi ar fi putut fi dobandite daca sindicatele si-ar fi dat osteneala si interesul sa ceara expertiza conditiilor de munca si sa dovedeasca faptul ca sunt aceleasi conditii grele de dinainte de 2001 si sa lupte sa pastreze incadrarea in grupa speciala care a inlocuit Gr1, dar asa cum spuneam intr-un comentariu anterior, pe cei mai multi dintre sindicalisti nu i-a interesat,iar angajatorul nu a avut nici un interes sa faca asta din proprie initiativa. Oamenii nici macar nu au fost informati ce inseamna aceasta schimbare de incadrare si cum le va fi afectata viata.Colac peste pupaza, a mai venit si legea 263/2010 care a pus bomboana pe coliva cu art 158 si marirea varstei de pensionare...Cei care inca mai lucrati, trageti-i de maneca pe liderii de sindicat sa faca ceva, noi nu am fost informati la timpul potrivit si ne-am lovit de realitate.Acum incercam sa schimbam ceva in ceasul al 12-lea.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
CIOARA IOAN LIVIU (31 Martie 2013, 20:11)
Asa ,,e'' corect
Sunt perfect de acord ca multi lucreaza in aceleasi conditii ca si inainte de 31.03 2001(cunosc si eu cazuri) dar vedeti d-voastra legile europene au venit cu conditii: ori asigurati conditii decente ori va desfiintati...Si cum angajatorul da din umeri ca nu are bani de retehnologizari, comisiile de protectia muncii accepta in mod voit pactul, iar bietul muncitor accepta orce umilintasa nu-si piarda locul de munca... Si ne mai miram de ce avem un popor atat de bolnav...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
MANEA LUCIAN SILVIU (22 Martie 2013, 12:04)
Sunt in aceasta situatie.Colegi de serviciu care...
Sunt in aceasta situatie.Colegi de serviciu care au aceeasi varsta cu mine au iesit la pensie de 5-6 ani.Avem o varsta si traim intr-o tara in care este foarte greu sa gasesti ceva de lucru daca ai depasit 50 ani,locul de munca unde ai fost s-a restructurat sau s-a desfiintat si tu nu ai lucrat intr-o ramura cu "larga deschidere" sau mai bine zis nu ai "coledzi" care sa vina din zona "serviciilor" sau armata si care sa te ajute "colegial"
Cum scri si in textul de mai sus este un abuz facut de fostul guvern si votat asa cum a fost votat de Roberta Anastase,dar acum cei care s-au opus adoptarii legii 263/2010 in opozitia vechiului parlament au uitat subit si probabil isi vor aminti in toamna lui 2016.
Datorita noxelor pe care le-am incorporat in anii de lucru ,acum nu am mai ramas prea multi si ne rarim din zi in zi.Situatia economica a tarii este gre DAR CE VINA AVEM NOI.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (22 Martie 2013, 15:10)
transmite...
...si altora, aflati in aceiasi situatie, ca a noastra, cu rugamintea de a semna si de a transmite si ei mai departe cunoscutilor lor.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Bartha Timea (23 Martie 2013, 15:55)
A sosit timpul...
Toata lumea este de acord ,parlamentari,ministru,cei implicati ca este o discriminare evidenta a celor care au lucrat in grupa I de munca.Cine si de ce nu vrea rezolvarea imediata a a cestei probleme???
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Lorincz Alexandru (23 Martie 2013, 16:49)
Din pacate multi care au lucrat sau lucreaza in...
Din pacate multi care au lucrat sau lucreaza in aceste conditii nu sunt navigatori pe net, ca sa semneze si ei aceasta petitie. Solicitam legiuitorilor sa adopte o masura reparatorie in acest caz, sa nu fie doar niste unelte de vot in comisii si in parlament. Sa nu fiti influentati de partea guvenamentala care bineinteles va sustine diminuarea drepturilor castigate de salariati. Maine-poimaine va trebui insa sa dati ochii cu electoratul, iar atunci sa nu va mirati daca veti pati exact ca nemernicii din boc 1,2,3,4,5,,,8,9,,,100, 11111111, etc., condusi de falusnicul atotmintitor razgandaco sridna-ist, tooootal anticomunist convins dupa 20 de ani de la scimbarea alora cu cei de acum, si care se intreba mirati oare de ce nu-i mai vrea lumea? Pe langa legile in favoarea celor imbogatiti, a bancilor, a multinationalelor, a camerelor de comert de nu-stiu unde, a grupurilor nu stiu care de interese hai sa mai votati si ceva pentru amarastenii care chiar au muncit pe branci ca voi sa aveti indemnizatii, delegatii, limuzine, sedii parlamentare, secretare, soferi, benzina, hotel, etc. ... Asteptam si urmarim evenimentele !!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalina Tuiu (23 Martie 2013, 17:15)
www.facebook.com/pages/Drepturi-pentru-fosta-grupa-1-de-munca/364801733626771
Stim ca multi dintre cei aflati in aceasta situatie , nu au acces la internet, incercam sa ii adunam macar pe cei care au pentru a fi mai multi .Am creat o pagina pe Facebook unde incercam sa ne mobilizam si sa ne tinem la curent cu stirile legate de ceea ce ne intereseaza.Distribuiti petitia cunoscutilor si oriunde puteti, vrem sa o trimitem in momentul cand se va discuta proiectul de lege (in comisia muncii si in camera deputatilor) si poate pana atunci se aduna mai multe semnaturi.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Popa Marin (23 Martie 2013, 21:16)
Veniti pe pag facebook ,, drepturi pentru grupa 1 de munca /facebook,,.Popularizati semnarea petitiei.
Trebuie sa ne sprijinim reciproc ,alta cale nu exista.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
bance rodica (22 Martie 2013, 13:31)
da dorescreducerea corecta a varstei de pensionare
da dorescreducerea corecta a varstei de pensionare
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Popa Marin (23 Martie 2013, 21:44)
Veniti pe pag.,,drepturi pentru grupa 1 de munca /facebook,, Popularizati petitia pt semnaturi,Scrieti deputatilor pe pa g de facebook. (numele deputatului/Facebook)
Castigam doar daca luptam impreuna .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Jidveian Petru (25 Martie 2013, 16:54)
Față de perioada anterioară anului 2001 în act...
Față de perioada anterioară anului 2001 în activitatea de întreținere a căii ferate nu s-au îmbunătățit cu nimic condițiile de muncă, ci din contră, s-au ”sălbăticit”. Ăsta este cuvântul potrivit. Pentruce ni se fac examene medicale și psihologice la aceeași periodicitate, la care ni se făceau și înainte de 2001, dacă ni s-a șters grupa de muncă? Aș vrea să-i văd și eu pe cei care au votat această lege strâbă, lucrând pe stâlp, la 7m de sol, prinși în centuri de siguranță, la 65 de ani, cu vreo trei luni înainte de pensionare.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
popa marin (25 Martie 2013, 19:39)
unde sunt sindicatele si unde au fost cand a aparut legea
Aveti sindicate puternice la CFR nu stiu cu ati acceptat sa apara aceasta lege fara sa protesteze nimeni.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (25 Martie 2013, 22:39)
daca...
...mai cunoasteti persoane in situatia noastra (si nu numai) va rog, faceti-le cuoscuta pagina de facebook
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalina Tuiu (25 Martie 2013, 20:53)
Singurul sindicat de la CFR care a facut ceva este cel al mecanicilor
Restul este apa de ploaie, Sultana, Molea...niste oportunisti , afaceristi.Oamenii nu au fost informati cum trebuie cand a aparut legea, asa cum am mai spus in comentarii anterioare, si au fost lasati la voia intamplarii,pe sindicate nu le-a durut inima, iar angajatorul nu avea nici un interes sa faca demersuri pentru drepturile tuturor .Celelalte categorii de muncitori care au avut grupa 1 inainte de 2001 au muncit in aceleasi conditii ca si mecanicii, in multe cazuri chiar mai grele, aceleasi contributii, aceleasi sporuri de munca grea si periculozitate, raspundere imensa, etc,CFR Marfa are aviz pentru grupa speciala, dar dupa 2001 a ramas incadrata la speciala doar functia de mecanic, restul au fost lasati la voia intamplarii.Pe parcurs se spera sa se prelungeasca art 167^1, care a mai fost prelungit o data, dar a aparut legea 263/2010 ...restul se stie.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Floca Nelu (24 Martie 2013, 21:06)
Sustin si semnez petitia " Grupa 1 de munca "
Sustin si semnez petitia " Grupa 1 de munca "
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (25 Martie 2013, 22:38)
daca...
mai cunoasteti persoane in situatia noastra (si nu numai) va rog, faceti-le cuoscuta pagina de facebook
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Rus Victor (25 Martie 2013, 07:20)
Cred ca trebuie facut o sesizare la AVOCATUL...
Cred ca trebuie facut o sesizare la AVOCATUL POPORULUI pentru a cere la CCR neconstitutionalitatea Legii 263.O lege nu poate avea efect decat de la publicarea in monitorul oficial si nu retroactiv,
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
toma (25 Martie 2013, 22:41)
daca....
....mai cunoasteti persoane in situatia noastra (si nu numai) va rog, faceti-le cuoscuta pagina de facebook
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Pagina 1 din 5. Pagini: 1 2 3 4 5 »»
 
 
Daca doriti sa fiti informat la aparitia de petitii sau sondaje noi pe site, va rugam sa accesati pagina: notificari periodice.