Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
 

Semnaturi "Petitie pentru strangerea si eutanasierea cainilor vagabonzi "Sa scapam de cainii de pe strazi"", pagina 1

Daca doriti ca si alte persoane sa afle despre aceasta petitie, le puteti trimite
urmatorul link: http://www.petitieonline.net/petitie/48768060
XLS PDF
Promoveaza petitia Monitorizeaza petitia

Semnaturi petitie:

 
Pagina 1 din 4. Pagini: 1 2 3 4 »»
Nume Varsta Sex Oras, Tara Data
1. 61 f București, Romania 20/09/2011 14:46
2. 37 m bucuresti,vistiernic stavrinos sector 6 20/09/2011 15:19
»» imi este imposibil sa circul seara printre blocuri la intoarcerea de la serviciu
de multe ori imi iau biscuiti sa le dau la caini sa ma lase sa trec, sa nu ma muste
noaptea si dis-de-dimineata latra de nu mai poti dormi
cred ca sunt vreo 20 de caini
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
1 raspunsuri:
 
3. 53 Romania , inca stat membru UE 20/09/2011 15:36
»» ESTE CEA MAI JUSTA SOLUTIE , EUTANASIREA!!!. NUMAI LA NIVELUL CAPITALEI SE CHELTUIE ANUAL 42 DE MILIOANE DE EURO. DACA VEDEM CUM PENTRU OAMENI NU SUNT BANI CA ATAT POATE ECONOMIA , DE CE PENTRU CAINII MAIDANEZI SE GASESC ? CE SUNT MONUMENTE ALE NATURII SI TREBUIE PROTEJATE , DIN BANI PUBLICI ? NICI PENTRU OAMENI SI NICI PENTRU MONUMENTELE ISTORICE NU SE ALOCA SUME DESANTATE SI NESIMTITE CUM SE ALOCA , PRIN SCADERE DIRECTA CONTABIL IN NUMELE CAINILOR MAIDANEZI , CATRE SMENARI SI ESCROCI , CARE NU MAI POT DE DRAGU CAINILOR MAIDANEZI. DACA LE SUNT DRAGI ASTFEL DE ANIMALE , NU E NICI O PROBLEMA SA LE IA ACASA SI SA INGRIJEASCA DE ELE NU DIN BUGETUL PUBLIC SI PE SPATIUL PUBLIC. ROMANIA ESTE SINGURA TARA EUROPEANA UNDE CAIINI IN TURME HALADUIESC PE SPATIUL PUBLIC. DE CE NU SE ALOCA ASEMENEA SUME URIASE PENTRU AGRICULTURA ? PENTRU CANU SE VREA , CA SA CASTIGE NISTE HOTI DIN CLIENTELA POLITICA NISTE BANUTI NEMUNCITI , DE AIA .
SI IDIOTII CARE VOTEAZA PE O STICLA DE ULEI SI O PUNGA DE FAINA SUNT PE POST DE HAHALERE IUBITOARE DE ANIMALE VAGABOANDE, LA TEMBELIZIUNEA ESCROCULUI DE DAN'DIACONESCU-SENZATIONESCU-DIABOLESCU. .
CEL MAI BUN PRIETEN AL OMULUI ESTE BANUL , NU CAIINELE VAGABOND.
SA FIE TAXATI TOTI DETINATORII DE CAINI DE COMPANIE CU TAXE IDENTICE CU CELE CARE SE APLICA MASINILOR , DEOARECE PLACEREA SI PROSTIA COSTA .
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
1 raspunsuri:
 
4. 31 f Bucuresti 20/09/2011 16:29
»» sa gandim pozitiv, mai multe voturi, mai multe sanse de a izbuti!!
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
1 raspunsuri:
 
5. 19 f Bucuresti,Romania 20/09/2011 16:41
»» Si eu si parintii mei am fost muscati de cainii vagabonzi.Ne este si teama sa iesim din casa.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
6. 20/09/2011 19:05
»» Vrem sa scapam de ei.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
7. 27 m bucuresti 20/09/2011 23:44
»» sunt prea multi,galagiosi si agresivi
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
8. 27 f bucuresti 20/09/2011 23:41
9. 60 m bucuresti 23/09/2011 07:05
»» Am fost si sunt de acord pentru EUTANASIEREA grabnica a cainilor care au impanzit bucurestiul si nu numai,Avem o capitala a rusinii datorita acestor animale!
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
10. 35 f Bucuresti, Romania 21/09/2011 09:51
»» Nu sunt impotriva cainilor, toata copilaria am visat sa am un caine, dar nu am avut pentru ca un caine presupune sa ai un anumit spatiu in care sa poata locui, nu la bloc, cel putin asta e parerea mea.
Toti cei care spun ca iubesc animalele si sunt impotriva eutanasierii acestora ar trebui sa ia cainii pe care ii hranesc acasa la ei daca ii iubesc atat de mult, sa nu-i mai lase pe strazi.
Nu sunt de acord cu cheltuielile care s-ar face pentru tinerea unui caine in adaposturi, ganditi-va, de pilda, ca un copil orfan are mult mai putini bani alocati lunar.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
11. 31 f Bucuresti 21/09/2011 09:58
12. 32 m Bucuresti 21/09/2011 11:21
»» Sunt perfect de acord cu eutanasierea tuturor cainilor care pot pune in pericol siguranta cetateanului.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
13. 58 f Bucuresti Romania 22/09/2011 19:49
»» Trebuie sa se scape de acest calvar al bucurestenilor cu ori ce pret
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
14. 48 m Bucuresti 21/09/2011 14:35
»» Sunt de acord cu prevederile acestei petitii.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
15. 47 m Bucuresti 22/09/2011 09:28
16. 24 f Bucuresti 22/09/2011 16:44
17. 28 m Bucuresti 21/09/2011 17:38
»» de acord...daca asta e singura solutie, atunci e ok
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
18. f Bucuresti, ROMANIA 21/09/2011 20:42
»» De cand astept o asemenea initiativa!
Felicit pe initiator! Problema cainilor vagabonzi, in Bucuresti, a devenit esentiala, nu numai pentru aspectul de salbaticie, subdezvoltare si necivilizatie, dar, mai ales, pentru traumele provocate copiilor si oamenilor de toate varstele, mai ales batranilor. Nu se mai poate trai printre caini, pretutindeni: pe strada, printre blocuri, pe sub masini, in statiile de masini, pe bulevarde!
S-au inmultit si au devenit foarte agresivi, probabil, de foame, de bolile de care sufera. Cu cat sunt mai multi, cu atat creste pericolul lor asupra oamenilor, fiind un focar de infectie greu de biruit.
Last but not least, mai mult, este cel mai important faptul ca, zilnic, sunt muscati zeci de oameni de acesti caini vagabonzi, amenintandu-le sanatatea si fiind obligati sa mearga, de multe ori, in timpul orelor de munca, pe drumul tratamentului antirabic. La durerea pricinuita, se adauga costul foarte scump, pentru stat, al tratamentului.
Sunt furioasa pe salbaticia Capitalei, inundata de haite de caini fara stapan, pentru care nicio autoritate n-a facut nimic de 20 de ani, desi, uneori, s-a promis. Personal, am fost muscata, intr-un an si jumatate, de trei ori. Am picioarele rupte de muscaturi. Ultima data, acum trei saptamani, am fost trantita la pamant si sangele mi-a umplut pantoful.
Domnilor, parlamentari, nu va mai ganditi la voturile pe care le-ati pierde de la iubitorii de caini ai strazii, care nu fac nimic, mai ales ONG-urile, care, nici ele, nu fac mare lucru. Hotarati eutanasierea cainilor vagabonzi! Trebuie sa devina si Bucurestii o capitala civilizata! De ce conteaza mai mult cainii decat sanatatea si viata oamenilor?
Ma alatur tuturor celor care cer eutanasierea cainilor strazii, daca nu sunt fonduri pentru strangerea lor in adaposturi, a caror intretinere, am inteles, este foare scumpa.
Inca o data, tot respectul pentru initiatorul PETITIEI si pentru semnatarii acesteia.


ELENA COBIANU
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
19. 57 f Bucuresti, Romania 22/09/2011 11:25
20. 57 m 22/09/2011 12:03
21. 33 m Bucuresti, Romania 22/09/2011 12:04
22. 28 m Ploiesti,ROMANIA 22/09/2011 12:36
»» `Ar trebui ca in toata tara aceasta sa nu mai existe pe strazi caini vagabonzi.Primariile si Guvernul ar trebui sa infiinteze legi care sa prevada urmatoarele:
1.Cainii de orice rasa si orice rang de periculozitate sa fie omorati daca sunt gasiti in afara curtii sau in afara locuintei fara lesa,zgarda si botnita.
2.Cainii tinuti liberi prin parcuri sau pe domeniul public sa fie omorati.La fel ar trebui sa se-ntample si cu cainii care sunt pe teritoriul altui domeniu privat decat cel al proprietarului.Sa fie confiscati si omorati.

Aici,nu ma mai intereseaza ce prevede pozitia bisericii ortodoxe si ma intereseaza sa fie totul in siguranta.Orice caine omorat in plus poate insemna un caine comunitar in minus
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
23. f Argeș, România 22/09/2011 21:44
24. 55 f 22/09/2011 22:53
»» In spatele blocului meu, am avut un grup de caini (12-14 caini) foarte agresivi. Probabil ca au fost ceva reclamatii pentru ca acestia au disparut. La un interval de 2 saptamani, in acelasi loc, au aparut alti caini comunitari - mult mai agresivi. Cine i-a adus?
La piciorul podului Grant (vis-a-vis de teatrul de comedie pentru copii), este un adapost pentru caini. Miroase ingrozitor! Cand trecem pe langa adapost, suntem latrati - ne simtim amenintati. Avem si 7-8 pui cu mama lor in afara adapostului. Mai sunt si alti caini comunitari in parculetul pentru copii; nici acestia nu sunt foarte "blanzi". In grupul cainilor comunitari din spatele blocoului meu, avem doua catele care vor avea pui. Intreb din nou: cine a adus iarasi caini in spatele blocului daca ceilalti au fost luati?
Cred ca organizatiile care se ocupa de cainii comunitari au interesele lor, total diferite de interesele celor care vrem sa nu mai avem caini fara stapani pe strazi.

Sunt pentru eutanasierea cainilor fara stapan. Asa nu se mai poate! Sunt ani buni de cand se discuta despre cainii fara stapan.
Iubesc animalele, am avut totdeauna cate un animalut in casa (inclusiv caine), dar nu sunt de acord cu perpetuarea acestei situatii. Nicaieri in lume nu se intampla ceea ce se intampla la noi cu cainii comunitari. In loc sa scada, numarul lor creste.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
25. 65 m Bucuresti 23/09/2011 09:03
26. m Bucuresti 23/09/2011 09:24
27. 46 m Bucureşti, România 24/09/2011 19:04
»» Oamenii trebuie să trăiască şi să beneficieze de un mediu prietenos şi curat lipsit de ameninţări !
Pe străzi trebuie să mergem fără teamă la orice oră din zi şi din noapte !
Să facem orice sport inclusiv alergarea care irită câinii !
Noaptea trebuie să ne odihnim fără a fi obligaţi să ascultăm lătratul câinilor !
Cei ce iubesc câinii să-i iubească în casa lor şi să răspundă penal de daunele produse !
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
28. Tg-Mures Romania 25/09/2011 14:27
29. 43 f Bucuresti, sector 2 06/01/2012 12:40
»» Sa fie eutanasiati, sunt focare de infectii.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
30. 21 f 27/09/2011 22:39
31. 24 m ploiesti, romania 07/10/2011 19:13
32. 17 m Ploiesti, Romania 27/09/2011 22:54
33. 27/09/2011 23:38
34. 22 f bucuresti,romania 28/09/2011 09:23
»» Intr-adevar reprezinta o mare problema pe strazile din capitala. Parerea mea e ca maidanezii agresivi sa nu mai fie
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
35. 60 f Bucuresti Romania 29/09/2011 07:44
»» fara comentarii trebuie facut ceva drastic, trebuie ca acesti ciini sa dispara si ONG- urile care ii apara dar nu au facut nimic
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
36. 42 f Ploiesti 30/09/2011 13:23
»» Trebuie eutanasiati toti cainii vagabonzi. Sa nu-si mai bata parlamentarii joc de tara asta. De ce nu se voteaza odata legea? Trebuie sa fie aceeasi peste tot, nu sa lase la latitudinea administratiilor locale. Orasul Ploiesti a ajuns patria cainilor vagabonzi.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
37. 19 f Ploiesti, Romania 29/09/2011 17:23
38. 40 f SLATINA, ROMANIA 06/10/2011 14:23
39. m Bucuresti 01/10/2011 14:19
40. 04/10/2011 10:00
»» Trebuie sa se rezolve aceasta problema pana nu o sa ne manance cainii pe noi!!!
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
41. 43 f BUCURESTI 04/10/2011 13:55
»» DESI ESTE O MASURA DURA, SE IMPUNE GASIREA UNEI SOLUTII PENTRU REZOLVAREA ACESTEI PROBLEME A CAINILOR VAGABONZI CARE S-AU INMULTIT NEPERMIS DE MULT SI CARE REPREZINTA UN PERICOL LA SANATATEA SI SIGURANTA CETATENILOR.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
42. 34 m Bucuresti, Romania 04/10/2011 12:33
43. 49 f Bucuresti 06/10/2011 16:23
»» Locuiesc pe Str. Voronet nr.16 Sector 3, locatie unde se aduna foarte multi caini
vagabonzi si unde sunt hraniti si protejati de unii locatari.
Cainii sunt foarte agresivi si ataca trecatorii, inclusiv copiii, avand in vedere ca in zona este si o scoala.
Sunt pentru strangerea lor in adaposturi
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
44. 53 m Bucuresti 05/10/2011 15:33
45. 37 m Bucuresti, Romania 04/10/2011 16:18
46. Bucuresti, Romania 04/10/2011 21:15
47. 45 f bucuresti 05/10/2011 10:54
»» sunt pentru eutanasiere
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
48. 38 m Bucuresti/Romania 04/10/2011 16:34
»» n?A
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
49. 31 m Bucuresti 07/10/2011 20:13
50. 23 f ploiesti, RO 08/10/2011 21:57
51. 26 f romania bucuresti 20/11/2011 12:34
52. m constanta 16/10/2011 09:32
53. 21 m Bucuresti, Romania 18/10/2011 08:55
»» Sunt total de acord, nu mai la mine in jurul blocului sunt cred ca peste 4 haite a cate 5-10 caini fiecare de care ti-e frica sa treci fiindca sunt foarte rai.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
54. f Bucuresti 18/10/2011 10:28
55. m Bucuresti 18/10/2011 14:40
56. 54 f bucuresti , str Aleea Fizicienilor nr 11 21/11/2011 16:32
»» locuiesc in sectorul 3 la ilioara si sunt ingrozita de acesti cainii ! Din 40 cati sunt nu sunt sterilizati nici jumatate desi sunt " hraniti " de niste ONG-uri care mai mult I-au impuiat . Am facut nenumarate sesizari la Primaria sector 3 dar nu au facut nimic !
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
57. 35 f bucuresti, sector 4 18/10/2011 12:38
»» Buna ziua, locuiesc in sectorul 4, este plin de caini comunitari care pur si simplu ne terorizeaza..mai ales pe noi mamicile care avem copii. Am tot sesizat autoritatile competente dar nu am primit nici un raspuns. Imi pare rau ca am ajuns in aceasta situatie, dar mai presus de orice este viata copilului meu si nu vreau sa mai stau cu teama ca i se poate intampla ceva traind int-o capitala europeana!
multumesc Corina
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
58. 46 f Bucuresti / Romania 18/10/2011 15:45
»» pentru eutanasiere
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
59. 46 m Bucuresti, Romania 18/10/2011 17:00
»» Cainii vagabonzi, focar de infectie, murdarie si agresivitate, trebuie sa dispara din peisajul unei Capitale cu veiletati europene. ONG-uri, organizatii de apararea a drepturilor animalelor se bat pentru banii care vin din strainatate si de la guvern si nu au niciun interes sa rezolve aceasta problema care pare insurmontabila.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
60. 42 m Bucuresti 18/10/2011 17:17
61. 26 m Romania, Bucurestu 19/10/2011 12:38
»» Sunt de acord cu eutanasierea cainilor fara stapan.Este singura solutie reala pentru situatia in care ne aflam.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
62. 44 m Bucuresti 19/10/2011 10:02
63. 39 f Romania 19/10/2011 10:09
64. 48 f Bucuresti, Romania 19/10/2011 10:38
»» Locuiesc pe calea Vacaresti (zona noua) si zilnic, drumul de acasa pana la metrou il parcurgeam pe jos, prin parc, pana am fost atacata si muscata de o haita de caini vagabonzi. Trecand peste situatia jenanta de a te intoarce acasa cu chilotii la vedere (pentru ca mi-au sfasiat hainele) si disconfortul creeat de injectii, s-a dus miscarea mea zilnica, pentru ca imi este frica sa mai circul matinal prin parc, ceea ce nu mi se pare corect. Vreau sa-mi recapat dreptul la miscare in siguranta.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
1 raspunsuri:
 
65. 44 f Bucuresti/Romania 19/10/2011 12:28
»» Va este mai usor sa-i omara-ti decit sa-i castrati? Cine va dreptul sa lua-ti vieti? Le-ati dat voi?
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
1 raspunsuri:
 
66. 49 m Bucuresti 19/10/2011 21:44
67. f 20/10/2011 09:45
68. 43 f bucuresti 20/10/2011 10:52
69. 30 f Bucuresti, Romania 20/10/2011 10:53
70. RO 20/10/2011 15:30
»» NU ESTE O SEMNATURA, ESTE UN MESAJ IMPOTRIVA !

NU “eutanasiei”! Stop CRIMEI!

Protestul personalităţilor



Un mare număr de profesionişti ai tuturor domeniilor artistice, culturale, sportive, etc. din România suntem indignaţi de actuala campanie declanşată de cercurile puterii, inclusiv cu participarea multor posturi de radio şi televiziune, periodice tipărite şi mijloace de informare online, cu privire la problema câinilor comunitari.

Constatăm cu stupoare şi revoltă modul eminamente fals, tendenţios şi nociv pe toate planurile în care este abordată această problemă, şi ne împotrivim ferm punerii în aplicare a planurilor actuale, în forma lor existentă.

Situaţia le este cunoscută tuturor acelora care au păstrat contactul cu realitatea, fără a se închide în cercul strâmt al propriului egocentrism, sau în turnul de fildeş al Parlamentului şi al altor instituţii de conducere (guvern, prefecturi, primării, etc.), aşa că nu vom dezvolta din nou toate detaliile. Este de ajuns să expunem esenţialul.



* Problema incontestabilă a câinilor comunitari se perpetuează în România exclusiv din vina oamenilor - lipsă de educaţie, iresponsabilitate, incompetenţă la nivel de conducere precum şi de aplicare a măsurilor practice, rea-voinţă, corupţie generalizată. După cum au demonstrat ultimii zece ani (mai ales perioada 2000-2008, când s-a practicat un genocid masiv al câinilor fără stăpân, dar şi cea dintre intrarea în vigoare a Legii de protecţie a animalelor 9/2008 şi momentul de faţă, când omorurile au continuat pe scară largă în mod ilegal, pasibil de măsuri penale neaplicate), niciodată nu veţi înlătura aşa-numiţii "maidanezi" din spaţiul public, oricât i-aţi masacra şi indiferent prin ce mijloace, atâta vreme cât cetăţenii inconştienţi vor continua să abandoneze câini nesterilizaţi, căţele gestante şi mai ales pui, atâta vreme cât măsurile legale se vor aplica haotic şi inconsecvent (sau chiar deloc), atâta vreme cât adăposturile vor rămâne adevărate lagăre de exterminare, cât primăriile şi partidele politice se vor folosi de aceste fenomene pentru fraude şi deturnări de fonduri, cât oamenii needucaţi vor maltrata şi înrăi câinii trăitori în spaţiul public (în mod nedorit), iar majoritatea mass-media va instiga în acest sens, prin emisiuni tendenţioase şi manipulatoare.



* Printre cele mai flagrante, demagogice şi ipocrite manevre întreprinse recent figurează aşa-numita campanie "Pentru copiii noştri" lansată de Primăria Bucureştului, care instigă la înfometarea câinilor şi alte tratamente abuzive, speculând denaturat grija pentru copii (în mod firesc, cei mai apropiaţi sufleteşte de câini), şi exacerbând diversele incidente în care sunt uneori implicaţi aceştia - exclusiv din vina adulţilor. Se mai remarcă răspândirea zvonurilor nefondate despre o prezumptivă epidemie de leptospiroză, şi minciunile Prefecturii Bucureşti privitoare la sumele cheltuite pentru gestionarea eficientă şi civilizată a animalelor fără stăpân.



* Dar cea mai inadmisibilă acţiune întreprinsă în ultima vreme constă în noua formulare a proiectului de lege privind gestionarea animalelor fără stăpân (Plx 912/2007), prin care Comisia de administraţie publică a Camerei Deputaţilor a spulberat forma rezonabilă şi eficientă aprobată de Senatul României, eludând toate măsurile preventive care ar fi avut într-adevăr efect, propunând "eutanasierea" discreţionară, lăsată la latitudinea primăriilor - şi, mai ales, introducând recent prevederea aberantă a "consultărilor populare" în moduri dezorganizate şi imposibil de controlat, ca o scuză străvezie pentru măcelul pe care-l are în vedere (efectiv, aplicând principiul de “a-ţi face dreptate singur”, sub aparenţe “democratice” mimate grosier, într-o privinţă care trebuie obligatoriu să fie reglementată prin lege). Sub numeroase aspecte, pe care nu le vom detalia aici, întrucât O.N.G.-urile şi activiştii individuali pentru drepturile animalelor o fac deja pe scară largă, actualul proiect de lege se relevă ca fiind complet lacunar, contradictoriu (în sine, precum şi în raport cu alte legi) nelegitim şi anticonstituţional, şi în contradicţie cu tratatele internaţionale ratificate de România care, conform Constituţiei, trebuie să fie îndeplinite întocmai şi cu bună credinţă (vezi Convenţia europeană pentru protecţia animalelor de companie, semnată la Strasbourg de către România la 23 iunie 2003 şi ratificată în 2004 prin legea 60, unde nu se acceptă arbitrariul în capturarea, deţinerea şi sacrificarea animalelor fără stăpân).



Este un lucru ştiut că, dacă această nelegiuire ar fi transpusă în practică, pretinsa "eutanasiere" ar fi înlocuită cu un măcel barbar, prin mijloace brutale, în deplina nesocotire a legislaţiei, aşa cum s-a făcut şi până acum, chiar în condiţiile unei legi în vigoare care interzicea maltratarea şi omorârea cu cruzime a animalelor. De altfel, dincolo de motivaţiile inumane şi perverse ale unor asemenea acţiuni, funcţionează şi un proiect infracţional calificat: se urmăreşte sifonarea unor fonduri masive de la bugetul de stat, chipurile pentru "eutanasiere" (operaţiune din start mai costitisoare decât sterilizarea - şi ale cărei cifre financiare, în plus, sunt şi vor fi umflate în continuare), în scopul de a fi deturnate de către primării pentru vistieria partidelor politice cu care sunt asociate. Simultan, aparentul început de rezolvare a problemei (pe care realitatea l-ar contrazice în foarte scurt timp), ar constitui un dubios capital electoral în vederea alegerilor locale şi legislative din anul 2011 (de asemenea, destinatare ale fondurilor deturnate - campania electorală urmând a fi principalul lor beneficiar). Din acelaşi motiv, se doreşte şi menţinerea populaţiei canine comunitare, ca o permanentă sursă de a obţine fonduri prin aceste mijloace banditeşti..



Drept pentru care, noi, subsemnaţii, cerem categoric tuturor forurilor în drept să stopeze atât actualele încălcări ale legii, cât şi demersul legislativ menit să le confere o falsă legitimitate, şi să procedeze, cu concursul specialiştilor şi al societăţii civile, la abordarea realistă, civilizată, eficientă, constituţională, onestă şi umană a situaţiei, luând exemplu de la toate ţările civilizate (inclusiv Bulgaria - sau, pe plan intern, municipalitatea din Oradea) astfel încât prezenţa câinilor fără stăpân în spaţiul public să fie înlăturată cu adevărat, şi prin mijloace conforme cu valorile morale ale lumii în care trăim.



Mihnea Columbeanu (autor) *

Oana Pellea *

Tudor Voican *

Brianna Caradja *

Paula Iacob *

Mihaela Anghelus

Radu Gabrea *

Radu F. Alexandru *

Marius Marinescu *

Adrian Enescu *

Daniela Vlădescu *

Coca Bloss *

Emil Hossu *

Catrinel Dumitrescu *

Carmen Tănase *

Bogdan Gheorghiu *

Andi Vasluianu *

Vlad Ivanov *

Papil Panduru *

Cătălina Buzoianu *

Alexandru Tocilescu *

Adriana Trandafir *

Ioan Gyuri Pascu *

Mihai Verbiţchi *

Camelia Zorlescu *

Mara Nicolescu *

Eugen Cristea *

Cristina Deleanu *

Iarina Demian *

Tudor Chirilă

Oana Stefănescu *

Monica Davidescu *

Diana Cavallioti *

Dana Dogaru *

Anca Sigărtău *

Cezar Cristea *

Cristiana Răduţă Bobic *

Luminiţa Gheorghiu *

Razvan Vasilescu *

Marius Galea *

Crina Semciuc *

Eugen Racoti *

Emilia Dobrin *

Marius Manole *

Tamara Cretulescu *

Claudia Negroiu *

Mihai Gruia Sandu *

Aurelian Temisan *

Monica Florescu *

Porlogea Anne-Marie *

Felicia Dalu *

Orlando Petriceanu *

Mirela Marin *

Mircea Marin *

Corina Negritescu *

Mariana Danescu *

Tudorel Filimon *

Ovidiu Gherasim *

Viorel Paunescu *

Caroline Gombé: *

Paul Ipate *

Cristian Motiu *

Ion Lăceanu

Irina Loghin

Petre Geambaşu *

Oreste Teodorescu

Daniel Mitulescu *

Tedy Necula *

Maricica Puică

Dan Chişu

Cristian Mungiu

Irina Margareta Nistor *

Grid Modorcea *

Giulia Ghika Dobre *

Eugen Atanasiu

Relu Poalelungi

Emil Hoştină

Nataşa Raab-Guţul *

Copel Moscu

Călin Netzer

Dan Aştilean *

Mircea Bunescu

Mariana Liurca

Mihai Constantinescu

Olimpia Panciu *

Cornel Constantiniu *

Domniţa Constantiniu *

Marina Voica

Doina Spătaru *

Adrian Romcescu

Oliviu Crâznic *

Ilie Gâlea *

Andrei Duban

Crina Muresan *

Gabriela Popescu *

Dani Popescu *

_________________________

* = semnături confirmate
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
71. 31 m Bucuresti 22/10/2011 15:01
»» imi pare rau dar pun viata unui copil inaintea unei potai plina de purici care imprastie p...t si kkt pe toate drumurile
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
72. 19 m Bucuresti 21/10/2011 00:11
»» Eu sunt zilnic agresat de un grup de caini, nu am cum sa ocolesc sau sa merg prin alta ruta si sunt fortat sa ii intalnesc de cel putin doua ori pe zi. M-am saturat !
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
73. 29 m Bucuresti, Romania 28/10/2011 21:21
74. 31 f constanta, romania 31/10/2011 13:29
75. 39 m Bucuresti , România 29/10/2011 20:21
»» Nu există decat o solutie : eutanasierea !!!!!!!
De ani de zile unii se îmbogatesc pe spinarea statului ( deci a contribuabililor platitori de taxe si impozite ) prin aceste fundatii de protctie a animalelor ... scuze a cainilor vagabonzi !!!
În schimb animale protejate de lege sunt vanate fara mila de braconieri chiar si in rezervatii.
Exista numeroase fundatii pentru animale cum e si normal intr-o tara civilizata , dar peste 90 % sunt pentru cainii vagabonzi!!!!! Restul de cca 10% pentru 99% din celelalte animale. Asa se risipesc banii care ar putea fi folositi pentru repopularea padurilor noastre cu animale pe cale de disparitie sau chiar disparute. Nu m-ar deranja ca acesti caini vagabonzi sa fie si ei pe cale de disparitie sau chiar disparuti din peisajul cotidian în cel mai scurt timp. Din cate am inteles sunt cca 5% sustinatori ai convietuirii cu acesti maidanezi şi acestia fac scandalul cel mai mare. Restul de 95 % care sunt pentru eutanasiere reprezinta populatia pasnica care nu-si va expune punctul de vedere , asteptand o minune de la autoritati, care au dovedit si vor dovedi o crasa incompetenta in acest caz al maidanezilor. Deci vox populi vox dei. Să strangem semnaturi cat mai multe!!!!
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
76. 01/11/2011 22:25
77. 24 f Romania, Bucuresti 02/11/2011 11:54
»» Am fost atatcata de o haita de vreo 8 maidanezi si unul dintre ei m-a si muscat. nu as dori nimanui sa treaca prin ce am trecut eu, prin frica aceea si teama de a mai iesi din casa.
Am animale, le iubesc dar nu e responsabil sa lasam maidanezii pe strada, in spatiile amenajate pt copii, parcuri, scari de blocuri sau in plina strada. ii chinuim si pe ei si ne chinuim si noi. Ar trebui sa actionam toti pesntru aceasta cauza, sa prevenim pericolele si sa ne implicam pt un Bucuresti curat si linistit.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
78. 34 m Bucuresti 02/11/2011 14:46
79. 44 m Bucuresti 02/11/2011 20:13
80. 35 m bucuresti, romanina 09/11/2011 22:21
»» Sint de acord.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
81. 54 m bucuresti 10/11/2011 09:24
82. 32 m bucuresti 10/11/2011 15:14
83. 34 m Bucuresti, Romania 12/11/2011 14:53
»» Luatii de pe strazi; nu ma intereseaza ce faceti cu ei, numai luatii ca altfel suntem obligati sa luam noi masuri impotriva cainilor si sincer nu-mi doresc acest lucru. M-am saturat sa jalonez printre rahati, sa nu pot dormi noaptea cu geamul deschis, sa ma uit tot timpul in spatele meu sau sa trec trotuarul pe partea cealalta din cauza haitelor. Sa se voteze odata legea care permite eutanasierea cainilor fara stapan. Le tot plangem de mila si noi avem atatea probleme cu copii orfani, bolnavi , batrani prin camine fara sprijin , spitale fara doctori si medicamente si multe altele. La sapun cu ei.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
84. 48 f bucuresti 12/11/2011 21:23
85. 13/11/2011 20:24
86. 24 f Bucuresti, Romania 13/11/2011 23:49
87. 25 m Consttanta 13/11/2011 23:56
88. 46 f Bucuresti 17/11/2011 18:03
89. 32 m Bucuresti 19/11/2011 00:16
»» Sunt pentru eutanasierea cainilor vagabonzi.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
90. 27 m Londra, Marea Britanie 23/11/2011 13:13
91. 23 f Giurgiu, Romania 22/11/2011 18:59
92. 29 m Giurgiu 22/11/2011 20:05
93. 57 m Giurgiu, Romania 22/11/2011 20:28
94. 53 f Giurgiu, Romania 23/11/2011 08:17
»» Iubitorii de caini sa-si tina cainii in casa la curte sau in apartament.Restul cainilor sunt un pericol public.
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
95. 30 f Bucuresti 23/11/2011 13:12
»» Sunt de acord cu acesta petitie de a strange cainii de pe strazi deoarece ei sunt un pericol pentru noi si pentru copii nostri
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
96. 23/11/2011 14:36
97. 30 f Bucuresti, Romania 23/11/2011 23:08
»» Protest impotriva asa numitilor iubitori de caini maidanezi.
Mi se pare culmea ipocriziei sa ne apucam sa tinem proteste pentru apararea cainilor maidanezi sau cum am mai vazut acum cateva luni cum mai multe persoane au aprins lumanari pentru cainii maidanezi eutanasiati intr-un adapost din tara. Pai domnilor si doamnelor nu v-am vazut sa protestati pentru bebelusii morti la maternitatea Giulesti, pentru conditiile din spitale, pentru faptul ca in multe scoli si gradinite in prag de iarna copii sunt obligati sa stea la -...grade celsius si pentru conditiile de viata din Romania in general. Stiati ca in Romania sunt oameni analfabeti, batrani care nu au bani de medicamenta, copii orfani care ajung pe strazi si dorm prin canale sau la gurile de metrou. Pentru toti acestia a-ti strans semnaturi cum am vazut mai sus?, sau credeti ca maidanezii sunt mai importanti? Vorbiti de crime si genocid, dar cand bagati pulpa de pui in gura si muscati cu pofta nu va ganditi ca tot o viata a fost si in acel pui sau in orice alt animal care este sacrificat pentru bunastarea oamenilor. Cand striviti un gandac sub picior nu va ganditi ca si acolo este o viata?Eu sunt impacat cu ideea ca trebuie luata masura eutanasierii si sunt deacord cu aceasta ca si cu orice alta masura de starpire a animalelor daunatoare, cea ce doresc sa faca fiecare sa gandeasca ca am ajuns la un capat de linie in ce priveste cainii maidanezi si trebuie luata aceasta decizie cat de grea ar fii ea. Tot aud de sterilizare. O.K. si dupa sterilizare ce facem?, le dam drumul pe strazi si ii mai suportam in continuare un nr. de n ani pana mori ei?, Cati oameni sunt muscati in fiecare ora , zi, luna datorita indeciziei si ipocriziei unora?!
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
98. 42 f Giurgiu 24/11/2011 06:23
99. 23 m 26/11/2011 16:20
100. 26 m Bucuresti, Romania 24/11/2011 19:42
»» Jos cu cainii vagabonzi !!! Oamenii mor muscati de caini in fiecare an.. Trebuie ca Bucurestiul sa devina o capitala europeana..
Raspunde     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
1 raspunsuri:
 
Pagina 1 din 4. Pagini: 1 2 3 4 »»
Semneaza petitia
 
 
Daca doriti sa fiti informat la aparitia de petitii sau sondaje noi pe site, va rugam sa accesati pagina: notificari periodice.