Comentarii "Noul proiect de lege privind gratierea unor pedepse si inlaturarea unor masuri si sanctiuni, initiat de deputatul NATI MEIR", pagina 3

Daca doriti ca si alte persoane sa afle despre aceasta petitie, le puteti trimite
urmatorul link: http://www.petitieonline.net/petitie/46270046
XLS PDF
Promoveaza petitia Monitorizeaza petitia

Comentarii, discutii libere despre petitie:

 
Adauga comentariu nou
Pagina 3 din 8. Pagini: «« 1 2 3 4 5 6 7 8 »»
Echipa d-lui Nati Meir (17 Februarie 2009, 10:03)
Pentru Ion
Fara a incuraja sustragerea de la executarea pedepsei, va putem spune ca rapunsul la intrebarea dumneavoastra il gasiti in art. 122 lit. e Cod penal.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
clara (2 Martie 2009, 21:46)
chiar nui bazaie nimeni pe parlamentari
tot asteptam sa se uite peste proiect parlamentarii sa faca ceva si pentru acesti oamenii sunt de ai nostrii si ei dar se pare ca nu ne mai da nimeni nici o speranta amana prea mult gratierea .Ce putem face noi daca lor nu le pasa oare?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Budoi Stefania Monica (4 Martie 2009, 12:42)
justitie oarba
pentru conducere fara permis mutand masina intr-o parcare e posibil sa primesti 4 ani de inchisoare?si din cauza unor avocati care ar trebui sa stie ce sa faca intr-un astfel de caz neavand bani sa le dai cat vor ei se fac ca nu stiu sa te reprezinte
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
aceasi (12 Martie 2009, 18:51)
minciuni si numai minciuni
ptr echipa .. ptr nimeni si ptr jkg ..ai dreptate nimeni.. a fost o minciuna care poate ia servit la ceva... ;) ptr cele trei litere .. mai sus tiam zsiu bravo dar acum .. esti de acord acum cu ce sa intamplat ¿? ne prosteste de trei ani cu legea asta a dat sperante intregi tarii si acum ce ¿tadiul proiectului nu este "respins" ci "clasat", clasat auzi clasat .. ami vien sa rad ... clasat pe veci sau ?=))hai sa fimi seriosi traiti in romania si asta va ocupa tot timpul =)) parlamentarii mint de ingheata apele iar lumea fura ca in codru ca sa supravietuiasca .. vaisamar ... a sau poate ar trebuiii ''platit'' basescu ca a rezolve legea :))... no more comment
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
ioana maria (24 Martie 2009, 16:46)
faceti ceva util
cand se da ceva util pentru cei din puscarie
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
marcela (26 Martie 2009, 18:36)
speranta moare ultima
stiu ca rabdare nu mai avem de 6 ani astept si ieu sami reunesc familia,dar poate dupa arestarea idiotilor de sus pusi,poate se misca ceva anul asta.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
oana (30 Martie 2009, 02:51)
asta e viata
nu stiu de ce majoritatea ii vad pe detinuti k pe ultimii oameni....sunt si ei oameni la fel k noi toti...de ce trebuie sa fiti rai si s ii judecati ???pot fi barbatii vostrii sau vreun membru din familie poate maine s il jigneasca pe unu cu bani si peste o sapt sa fie inchis....la noi banu conduce...unu care fura o paine s traiasca sau pt copil si ii om amarat il baga ani grei dar altii omoara oameni nevinovati si cu bani face 3-4 luni(caz real)....eu cred k merita cei cu pedepse mici adik cei de la regim deschis si semi deschis cei care nu prezinta pericol sa aiba parte de gratiere...si in caz k nu is siguri s le faca la fiecare un examen psiho...eu sper s se aprobe pt k cea mai importanta pers din viata mea (iubitu meu) ii akolo :(
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
JOHN (31 Martie 2009, 18:36)
NU PUNETI BOTUL LA CE ZICE NATI
NU IL INTERESEAZA DE DETINUTI. VREA DOAR SA ISI FACE EL IMAGINE.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
un realist (2 Aprilie 2009, 10:44)
pentru aceeasi si john
Nati asta a facut ceva macar, acum nu mai depinde de el. Daca a facut sau nu pentru imagine, ce mai conteaza? Important era daca se aproba legea ca beneficiau si cei interesati de ea.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
aceeasi (3 Aprilie 2009, 16:23)
pentru john
john .. ce a facut nati ? a da a facut un blog cateva siteuri ca sa se faca recunoscut care stia ceva de el nainte sa fie minciuna asat cu legea de kk .. ce lege ce minciuni ... cum toata lumea stie despre ''un tal'' nati meier .. care a vrut sa fraiereasca un popor .am fost de acord in multe si mai ales ca e evreu .evreii au fost un popor chinuit si poate de asta am avut incredere dar sa terminat ... bye cu increderea si cu alte chestii ... realitatatea este ca romania e o tara de tot kk cu tot cu legile ei .. ma bucur ca sant plecata de 10 ani din tara si sper si ma rog sa nu fiu vreodata nevoita sa ma intorc ... spre ex ... uite ce se intampla cu becali el care a facut atatea ptr romania sa gasit chioru de basescu sal judece rusine rusine rusine si iar rusine ... iar ptr nati ... daca ai inceput ceva .. fa pana al capat ... no more coment for now ...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
luci (9 Aprilie 2009, 13:23)
vreau copilul acasa
baiatul meu e inchis pt talharie.de vina e anturajul.si-a dat seama ca a gresit.este distrus pshihic.puscaria este chin.este minor.cat va trebuii sa sufere/mai ales ca suferinta este in intreaga familie?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
luci (9 Aprilie 2009, 13:35)
minorii sunt afectati sii in puscarie este iad
copilul meu a recunoscut ca a gresit.in puscrie s-a umplut de raie.mi-a scris.oare nu se poate ca la minori bineinteles nu zic sa nu le dea o lectie dar macar privarea de libertate sa nu dureze asa mult.ei invata mult mai multe acolo.lor acolo le trebuie pshihologi buni care sa-i invete legea.sunt copii totusi.gresesc adultii dar ei cand mai ales nu stiu ce inseamna puscaria?sunt mama si nu doresc la nimeni sa ajunga acolo.durere asa de mare numai cine trece poate stii cum e.semnez pt gratiere.va rog sa le mai dam o sansa!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
alina (12 Aprilie 2009, 13:17)
puscaria este pentru prostii nu pentru smecheri...
prietenul meu are de executat 4 ani si 8 luni pentru un furt care nici macar nu la comis,a fost confundat,la batut politia pana a semnat o declaratie care nu a fost data de el,adevaratul infractor este inchis la poarta alba ,acum el face o pedeapsa care nu ii apartine deci justitia este oarba si comoda,majoritatea din inchisori fac pedepsele in locul adevaratilor infractori trebuie sa-i ajutam dar cum?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
luci (13 Aprilie 2009, 22:04)
vreau copilul acasa
vreau gratierea aia pt ca nu mai suport.ce face statul pt oameni?ei nu-i inteleg pe cei ce fura sau talharesc poate ca nu au ce manca.tara asta e furata de cei sus pusi si lor nu li se intampla nimic.de fapt ei fac legile pt ei .pe cei sarmani ii inchid ca pe animale si le da sa manance zoi.bunul dumnezeu va intoarce roata.pacat ca distruge-ti oamenii cu pedepse asa mari.de fapt le luati viata =crima da criminali sunt cei care fac legile asa aspre.Dumnezeu o sa va judece candva!!!!!!!!!!!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Echipa d-lui Nati Meir (14 Aprilie 2009, 09:42)
Pentru Doamna Luci
Stimata Doamna, Am publicat comentariile dumneavoastra pe site-ul dedicat de catre domnul Nati Meir detinutilor si familiilor acestora http://bloguldetinutilor.blogspot.com/. in speranta ca mesajul dumneavoastra va avea ecou. Va dorim ca fiul dumneavoastra sa revina in curand in sanul familiei
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
luci (15 Aprilie 2009, 08:39)
va multumesc din suflet
sper ca Bunul Dumnezeu sa-i ocroteasca pe toti cei care sunt inchisi si mai sper sa le faca inima buna celor care hotarasc soarta acestora.noua celor de acasa ne este foarte greu.dar niste copii inchisi ca niste animale care au nevoie de sprijin,mangaiere,invatatura oare unde or sa ajunga cand vor iesii?pshihicul lor este distrus.deja copilul meu nu mai colaboreaza cu mine ca inainte.este tacut si la vorbitor de abia ii scot cateva cuvinte.privirea lui nu mai este aceeasi privind mai mult in gol.ce se intampla in tara asta?noi am votat pt maiBineeee!acum nu-mi mai ramane decat Speranta.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
marcela (17 Aprilie 2009, 14:31)
puscariile din romania un focar de infectie
toti politicieni trebuie dusi la puscarie sa vada si iei cum ie acolo sa vada daca ie uman.macar un an sa stea acolo politicieni chiar merita sa stea acolo si toti cei care urasc oameni privati de libertate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
luci (18 Aprilie 2009, 21:50)
vreau copilul acasa
Acum cand mai e putin si vom spune cu totii "Hristos a inviat!"eu plang de dorul copilului meu inchis.Nu stiu daca cineva poate ierta asa cum numai Bunul Dumnezeu poate si asa cum el si_ar dorii sa se dea eliberarea fiilor LUI.Mai ganditiva domnilor senatori si parlamentari ... si la Dumnezeu pentru ca voi vreti sa judecati in locul Lui si nu e drept.dati gratierea va rog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
DĂSCĂLESCU GIGEL (29 Aprilie 2009, 22:28)
DERBEDEII DE SUS...
Ar trebui să fie încarceraţi toţi demnitarii şi toţi cei din ministerul justiţiei,pentru o perioadă de minim un an,pentru a vedea "la faţa locului"cum stau lucrurile. Apoi să vedem dacă mai dictează cu atâta uşurinţă pedepse de ordinul miilor de ani...Dar,câţi ar mai ieşi de acolo ??? GUVERNANŢILOR ! Mai gândiţi-vă şi la cei de după gratii...A ajuns o adevărată afacere comerţul cu sentinţe,dosare făcute la comandă, etc.etc.
Nu am cuvinte să-mi exprim repulsia faţă de VOI,domnilor de sus ! Voi,care nu ştiţi ce-i bunul simţ şi ruşinea...Nu cunoaşteţi sensul acestor cuvinte ! SĂ VĂ FIE RUŞINE ! Dar,degeaba strigă ţara la voi,că şoriciul îl aveţi gros,gros de tot ! Gândiţi-vă puţin la "ALEXANDRU LĂPUŞNEANU" - dacă ştiţi despre ce este vorba...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
DĂSCĂLESCU GIGEL (29 Aprilie 2009, 22:39)
PENTRU "VREAU COPILUL ACASĂ"
Vă înţeleg durerea,însă nu vă rugaţi de stânci.Nu le daţi satisfacţie cretinilor,derbedeilor,javrelor,etc.etc.
Nu merită aceste rugăminţi...Ei,ştiu doar că nu au griji...! ATÂT !
Pe spinarea noastră,a tuturor. Chiar dacă păşesc pe cadavre...Ei acceptă banii proveniţi de oriunde,nu se gândesc la cei ce nu au bani de o pâine...Ei să aibă cât mai mult. Dacă ar exista D.zeu,sigur nu i-ar răbda pe Pământ...
Deci,chiar dacă vă este greu,nu vă rugaţi de aceşti călăi !
Este f.important acest aspect. Nu le daţi ocazia să triumfe.
Deschideţi ochii români !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
luci (1 Mai 2009, 09:15)
vreau copilul acasa -pt d.g.
Aveti dreptate dar cred ca si ei au o particica din Bunul Dumnezeu si mai sper ca vor face ceva si pt cei inchisi pt ca nimeni nu trebuie sa le distruga viata unor copii fara minte.Ei zic ca acolo se reeduca.Atunci de ce un nr f mare ajung sa recidiveze?Dumnezeu sa le deschida ochii si sufletul si sa se puna o clipa in pielea lor sa vada cum e si apoi sa dea pedepselePromisiuni de mai bine au fost dar numai atat.Doar Dumnezeu sa-i ajute sa le usureze soarta sa nu vina acasa mai nebuni si sa devina oameni fara rost pt ca puscaria-i distruge din mai multe pct de vedere.Oricum noi i_am ales pe cei de sus si ne-am facut-o cu mana noastra.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Echipa domnului Nati Meir (4 Mai 2009, 11:24)
Apel pentru schimbarea celor ce ne conduc de 20 de ani
Avand in vedere ca cei carora le-am inaintat proiectul de lege privind gratierea unor pedepse si inlaturarea unor masuri si sanctiuni nu au facut altceva decat sa il claseze, ne adresam dumneavoastra, sustinatorii acestui proiect, intr-o noua incercare de schimbare a clasei politice si implicit de acordare a unei noi sanse pentru acest proiect: http://www.petitieonline.ro/petitie-p22443044.html
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Nimeni (4 Mai 2009, 13:50)
Pentru ECHIPA MEIR
Sunt eu unul fara nume care vam spus tot timpul adevarul Partidul Nati Meir siau facut reclama aceasta lege ce vroiau sa o puna in aplicare e clasata de anul trecut Asa este domnilor di echipa Meir ?Pentru ce mintiti o tara intreaga Spunetile adevarul e clasata diun noiembrie anul trecut .In fine toti sunteti la fel mincinosii aroganti si deficienti Asta e tara noastra Salutari si aveti incredere doar in voi insi
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Echipa domnului Nati Meir (5 Mai 2009, 09:46)
Pentru Nimeni
Stimat Domn, nu intelegem reprosul dumneavoastra deoarece in data de 29.01. 2009 ( puteti verifica raspunsul la data respectiva) am informat despre stadiul proiectului de lege, anuntand atunci ca acesta a fost clasat in sedinta din 22.12.2008.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Echipa domnului Nati Meir (20 Mai 2009, 12:14)
Domnul Nati Meir a intrat in cursa pentru presedintie
Domnul Nati Meir a inceput cursa pentru presedintie, lansandu-si oficial candidatura in data de 13 Mai 2009. Cei care doresc sa-l sustina, pot semna petitia accesand http://www.petitieonline.ro/petitie-p22443044.html
VA multumim!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
DASCALESCU GIGEL (25 Mai 2009, 22:13)
PENTRU DOAMNA LUCI
Nu cunoaşteţi câtă ură au aceşti idioţi pe cei închişi... Sunt capabili de orice lucru negativ. Au fost cazuri când s-au comandat torturi asupra unor deţinuţi,iar apoi nimeni nu recunoaşte nimic,nu ştie nimic,nu sunt traşi la răspundere de nimeni.Totul se face premeditat...Penitenciarele sunt o fabrică de făcut bani pentru unii demnitari mascaţi de alţii plătiţi bine în acest sens. Aceşti diavoli trebuiesc reduşi fizic,dar nu se încumetă deocamdată nimeni.Dar...se organizează ! Iar "EI" sunt conştienţi de acest lucru şi sunt speriaţi,că nu ştiu în ce loc,în ce fel,în ce timp,vor fi "ajunşi de mâna Domnului". Vor primi ce merită,mai devreme sau mai târziu... SIGUR !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
marcela (26 Mai 2009, 08:49)
domnilor antelegeti ca nati-meir nu poate face nimic pentru detinuti.la anceput am crezut si ieu dar acum nu mai cred nimic.poate drogati care ne conduc sa faca ceva cea ce nu cred.domnilor nu vedeti ca ceva nu-i an regula cu oameni care ne conduc .mint cu nerusinare nu au cuvant nu respecta asa zisele legi care tot iei le fac a doua zi nu le mai recunosc.ie strigator la cer.pe astia nui mai aresteaza nimeni.vai mama lor de politicieni nu mai sti pe cine sa mai crezi an tara asta.legile tari trebuie respectate antai de politicieni si dupa aceia de poporul roman.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
aceeasi ana (26 Mai 2009, 16:24)
pentru echipa d_lui nati meir
acum cu introducerea noului cod penal se va face vreo schimbare am inteles ca la orice schimbare de cod penal se poate da gratiere,dati-ne si noua o explicatie punetine in tema ce se poate intampla daca se schimba codul penal si cand intra in vigoare multumesc anticipat
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Echipa domnului Nati Meir (28 Mai 2009, 10:43)
Pentru Ana
Stimata doamna,

Din cauza complexitatii procedurii legislative nu ne putem pronunta asupra unui termen exact de intrare in vigoare a proiectului noului Cod Penal. Va punem la dispozite informatiile pe care le detinem la momentul actual:
Proiectul de Lege pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 198/2008, privind modificarea si completarea Codului penal a fost aprobat de Guvern in sedinta din 25.02.2009, a fost trimis la Parlament, pentru adoptare, in regim de urgenta. In data de 28.05.2009 se afla in dezbatere la Comisia juridica, de disciplina si imunitati.

Mai multe detalii privind etapele derularii procesului legislativ cat si forma adoptata de Senat aflati accesand: http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck.proiect?cam=2&idp=10015
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Bleah (1 Iunie 2009, 23:52)
Pentru Ana
Ana,lasa sperantele in CP.Te invat de bine.E uman sa speri...dar nu e cazul.Anul acesta e NU,sigur.

Sa isi vada de detentia lui/ei ,sa aiba rapoarte bune ,ca gratierea nu vine.

Imi pare rau dar decit sa fii optimist si sa speri,mai bine pesimist si sa te inseli ( :.

Tot unul ca si tine,care a asteptat minuni.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
maria (12 Iunie 2009, 20:27)
sperante?
se mai aude ceva cu gratierea? an dat si eu o semnatura sper sa fie buna la ceva,Dumnezeu cu mila
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
luci (13 Iunie 2009, 09:38)
ce stiti de noul cod penal
cand intra in vigoare noul cod penal?exista vreo sansa anul asta?se poate micsora pedeapsa din hotararea judecatoreasca sau trebuie din nou deschis proces?cum trebuie procedat?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
maria (15 Iunie 2009, 23:29)
intrebare
cine este de competenta sa imi sa spuna in legatura cu noul cod penal caci nu sint in tara si nu sint la curent cu modificarile facute;cine beneficiaza de rea de noile modificari si daca o hotarire definitiva este data inainte de publicarea codului penal in monitorul oficial,acea persoana benificiaza de reducerea pedepsei comform noilor legi multumesc
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
agachi (11 Septembrie 2012, 22:30)
marlena
mai votati toate javrele toti curvari cind s-au vazut in parlament s-au divortat au uitat tot ce-au promis in campanie sa-i mai voteze dracul vor perde pa barba lor
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
maria (15 Iunie 2009, 23:39)
tacere?
pe acest site nimeni nu mai vb? tacere totala...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
popescu (11 Septembrie 2012, 22:33)
margareta
ce sa voteze noile coduri penale ei se uita la filme sexi si mai trag un pui de somn
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
echipa Nati Meir (16 Iunie 2009, 11:17)
Pentru Maria
Stimata doamna

Ultima informatie pe care o avem, privind acest proiect de lege a gratierii, in forma initiata de dl Meir, este data si in mesajele noastre anterioare s.a : "proiectul de lege a fost clasat in sedinta din 22.12.2008
Avand in vedere faptul ca stadiul proiectului nu este "respins" ci "clasat", speram sa devina, la un moment dat, un proiect de interes si pentru actualii parlamentari”.
Cat priveste stadiul procesului legislativ privind adoptarea noului cod penal , va rugam a vedea raspunsul nostru, din data de 29/05/2009, la aceasta intrebare, respectiv : "Din cauza complexitatii procedurii legislative nu ne putem pronunta asupra unui termen exact de intrare in vigoare a proiectului noului Cod Penal. Va punem la dispozite informatiile pe care le detinem la momentul actual:
Proiectul de Lege pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 198/2008, privind modificarea si completarea Codului penal a fost aprobat de Guvern in sedinta din 25.02.2009, a fost trimis la Parlament, pentru adoptare, in regim de urgenta. In data de 28.05.2009 se afla in dezbatere la Comisia juridica, de disciplina si imunitati.
Mai multe detalii privind etapele derularii procesului legislativ cat si forma adoptata de Senat, cu implicatiile ei asupra proceselor in derulare, aflati accesand: http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck.proiect?cam=2&idp=10015”
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
echipa domnului Nati Meir (16 Iunie 2009, 11:22)
Pentru Luci
Stimata doamna
Intrebarea dumneavoastra isi gaseste raspunsul in mesajul nostru anterior adresat doamnei Maria
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
maria (16 Iunie 2009, 15:19)
pt. echipa d-lui Nati Meir
va multumesc pt.rasp
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Anca (24 Iulie 2009, 18:04)
Ptr echipa d-lui Nati Meir
Stimati domni,

Acum stim cu siguranta ca Noul Cod Penal va intra in vigoare in 2011, acesta fiind deja publicat in Monitorul Oficial.
Intrebarea mea este daca noile pedepse se vor aplica si pentru dosarele deja inchise cu sentinte definitive?
De asemenea ar fi normal sa se dea si o gratiere colectiva odata cu noul Cod? Proiectul este inca clasat?

Va multumesc.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
NIMENI (27 Iulie 2009, 09:52)
Trezitiva la realitate
Asta e atreia oara e cand va scriu adevarul Stati linistiti
caci gratieri nu sant si nici nu o sa fie acesta e un joc politic pentru a esi in evidenta NATI MEIR jucanduse cu lumea exact cum se joaca parinti cu copii cei mici votatima ca va dau o ciocalatica Nu puneti botu caci toti sunt la fel mint esind in evidenta cu tot felu de inventi pentru ai vota lumea unul promite gratieri altul case altul promite de munca si la fine se vede NIMIC Consolenta vo puteti gasi si in famili cel putin nu ride o echipa si otara intreaga Va doresc numai bine sanatate si D-ZEU sa va ajute sa trecm si peste aceste dureri care multi dintre noi le avem
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
echipa domnului Nati Meir (28 Iulie 2009, 16:19)
Pentru doamna Anca
Stimata doamna
Va transmitem in continuare informatiile postate pe site-ul de specialitate "avocatnet.ro" cu referire la noul cod penal, data sa de intrare in vigoare si continutului acestuia.

"Legea nr. 286/2009 privind Codul Penal a fost publicata vineri in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 510. Avocatnet.ro va prezinta mai jos varianta integrala a noului cod penal 2009.

Noul Cod penal va intra in vigoare la data care va fi stabilita in legea pentru punerea in aplicare a acestuia. In termen de 12 luni de la data publicarii noului Cod penal in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Guvernul trebuie sa supuna Parlamentului spre adoptare proiectul de lege pentru punerea in aplicare a Codului penal."
Cat priveste proiectul de lege a gratierii acesta a fost clasat, dupa cum cunoasteti.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
echipa domnului nati Meir (28 Iulie 2009, 16:36)
Pentru NIMENI
Stimate corespondent
Folosim aceasta formula de adresare intrucat nu stim daca raspundem unui domn sau unei doamne.
Intrucat afirmati ca sunteti sustinatorul adevarului absolut se impune sa faceti o completare a mesajului dvs din 27/07/09 prin care sa precizati ca proiectul legii gratierii colective, sustinut de domnul Nati Meir, a fost inaintat spre aprobarea Parlamentului in anii 2006 si 2008, date la care domnul Meir era deja membru in Parlament, deci nu se punea problema candidaturii sale pentru alte functii politice.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
mihaela (4 August 2009, 23:47)
suntem oamenii,nu animale!!!
nu sunt de acord ca detinutii sa fie tratati ca la mama acasa,dar sa nu uitam ca sunt oamenii si ei la fel ca si noi. Este un dumnezeu care ne judeca pe fiecare in parte pt faptele noastre, sunt persoane calificate ,sa-i judece.Sunt de acord sa fie privati de libertate, dar in acelasi timp trebuie respectat ca om!
conditiile din penintenciarul Jilava sunt groaznice, plosnite peste tot,apacalda cu portia, etc. Pesonalul angajat lasa de dorit! NU uitati ca oricui i se poate intmpa ca intr-o zi sa caute pe cineva la penintenciar!poate detinutul sa zicem ca trebuie sa fie putin chinuit, dar familia ,dar copii de ce trebuie tratati cu superioritate si indiferenta????????????????? RUSINE!!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
echipa domnului Nati Meir (5 August 2009, 11:42)
Pentru Mihaela
Suntem de acord cu dumneavoastra. Cei vinovati, cei care au incalcat legea platesc cu pretul libertatii, aceasta este sanctiunea pe care legislatia in domeniu o aplica, nu cu pretul incalcarii a insasi demnitatii lor umane. Cunoscand conditiile total necorespunzatoare de detentie, in vederea descongestionarii penitenciarelor, domnul Meir a initiat acest proiect de gratiere a pedepselor pentru culpe minore dar, din pacate, acesta a fost clasat de actualii parlamentari. Sa speram ca va reveni in atentia acestora in curand !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
liliana (8 August 2009, 23:51)
gratieri
doresc gratierea pt ca sunt multe persoane nevinovate acolo! si multi care omoara sunt lasati in libertate pentru ca nu prezinta pericol social.....pacat de cei inchisi
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
echipa domnului Nati Meir (10 August 2009, 13:44)
Pentru doamna Liliana
Suntem de acord cu dumneavoastra. Pacat de unii dintre cei inchisi !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
daniel (15 August 2009, 19:29)
ce sa fac cine sa ma ajute un sfat va rog
va rog un raspuns ce trebuie sa faca un om care a cerut gratiere de la dl presedinte bolnav de hepatita virala c operat in penitenciar de by pass sub paza ca un ciine inca nerefacut dupa alta operatie de ulcer si pancreatita a avut 2 luni jumate intreruperea pedepsei a reusit doar sa-si salveze piciorul de unde s-a extras vena safena venind din penitenciar infectat a suferit alta operatie chirurgicala reparatorie in penitenciar raminea fara picior plus ca toate astea datorate suferintei ca nu a fost crezut si nu este crezut ca este nevinovat datorita abilitatii cu care i-a fost intocmit dosarul
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
luci (16 August 2009, 10:54)
ptr daniel Dumnezeu sa-l ajute..
nu pot sa cred ca se numesc oameni cei care pot sa faca asa ceva.sunt niste fiare.oricat de mult ar gresii un om eu nu sunt de acord cu legile noastre atat de aspre.va doresc numai bine.cumosc suferinta acestor oameni bolnavi si traiesc aproape zi de zi printre ei..va doresc numai bine
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
echipa domnului Nati Meir (18 August 2009, 14:38)
Pentru Daniel
Suntem de acord cu doamna Luci, nu se pot numi oameni cei care se fac vinovati de un asemenea "tratament" aplicat unui seaman al nostru. Tot ce putem recomanda in acest caz, avand in vedere ca proiectul de lege privind gratierea colectiva este deocamdata " clasat", este sa se insiste pentru o gratiere individuala, prezentandu-se toate actele medicale. Va dorim succes.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
ION (18 August 2009, 21:20)
PENTRU UN RASPUNS
A trecut 2 ani si 8 luni de cand sunt plecat ca pentru nedreptate miau dat 1 an de inchisoare anulandu-mi permisul de conducere pentru ca am depasit cu 50 de kg masa de 3500 prevazuta in permisul de conducere Am citit articolul 122 aliniatu E care prevede 3 ani pentru esirea urmariri penale Deci dupa 3ani pot sa reiau o viata normala? trebuie facut altceva pentru intrarea in drepturi? Va multumesc mult.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
teo (19 August 2009, 13:09)
nu mai avem rabdare!!!!!!!!!!
vreau sa mai stiu si eu ceva domnule nati meir mai datine va rog niste detalii se mai stie ceva despre gratierea asta mult asteptata?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Pagina 3 din 8. Pagini: «« 1 2 3 4 5 6 7 8 »»
 
 
Daca doriti sa fiti informat la aparitia de petitii sau sondaje noi pe site, va rugam sa accesati pagina: notificari periodice.