Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
 

Comentarii "Sporul de Doctorat in Romania - Principiul PRIMULUI SOSIT !", pagina 4

Daca doriti ca si alte persoane sa afle despre aceasta petitie, le puteti trimite
urmatorul link: http://www.petitieonline.net/petitie/36860152
XLS PDF
Promoveaza petitia Monitorizeaza petitia

Comentarii, discutii libere despre petitie:

 
Adauga comentariu nou
Pagina 4 din 5. Pagini: «« 1 2 3 4 5 »»
BEL SIMONA MARIA (3 Aprilie 2013, 16:22)
COMPENSATIA TRANZITORIE
Conform legii 63/10.05. 2011, cei care luau spor de doctorat in dec 2009 beneficiaza de compensatie tranzitorie, ... Se mai adauga o propozitie "ptr contractele de munca incheiate dupa intrarea in vigoare a legii de mai sus NU pot fi stabilite compensatii tranzitorii". Am obtinut doct in 2006.
Luam spor de doctorat in dec 2009, am luat compensatie tranzitorie pana in aug 2011. La inceperea unui nou an scolar (2011-2012) ptr ca "inchei un nou contract" mi-a taiat compensatia tranzitorie. NU VI SE PARE SI ASTA DISCRIMINARE INTRE TITULARII SI SUPLINITORII CU DOCT luat inainte de 2010?Titularii cu doct inainte de 2010 iau in continuare compensatia tranzitorie ptr ca ei nu incheie "un nou contract" anual. Azi am fost la salarizare ca sa-mi dea un raspuns daca este conform legii sistarea CT si se face o diferenta intre titulari isi suplinitorii cu doct inainte de 2010. Pe baza unui raspuns scris puteam sa dau in judecata Ministerul. Dna de la salarizare a copiat o bucata de lege si mi-au trimis-o pe post de raspuns liceului, nu mie personal, desi nu liceul a cerut lamuriri ci eu printr-o cerere scrisa.. Ca sa fie cat mai oficial, sa nu-si asume nici o responsabilitate . Azi ,la salarizare doamna a inceput sa se enerveze : "ati reusit sa ma scoateti din sarite" si ii tremura vocea . Incredibil nu am putut stabili un dialog rational cu ea. Am lasat-o in pace si i-am cerut scuze ca am deranjat-o ptr ca efectiv am fost socata de cum a reactionat.Mi-a starnit un soi de mila....nu mai comentez atitudinea ei.
De ce naiba mai dau acesta compensatie tranzitorie celor cu doct luat inainte de 2010 si o taie suplinitorilor cu doctorat luat inainte de 2010? Cine imi da o adresa de la Consiliul National de Discriminare? Este revoltator ce se intampla. Este f grav. Alt tip de dicriminare inafara celei de care va plangeti voi.
Sunt convinsa ca cel care a scris propozitia de mai sus citata habar nu avea ca suplinitorii incheie un nou contract anual. Toate aceste articole de lege sunt facute de indivizi rupti complet de realitate se pare.Chemati televiziunea sa facem publice aceste nedreptati. Eu nu cred ca voi avea bani sa dau in judecata Ministerul ptr discriminare. Dar daca se poate dati-mi o adresa de la Consiliul National de Dicriminare. Este cumplit de nedrept ce se intampla ..
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (3 Aprilie 2013, 17:32)
Comentariu
De multe ori profesorii suplinitori isi dau osteneala la catedra mai mult decat profesorii titulari. Si asta pt. ca interesul de a fi pastrati in scoala, sau de a obtine un alt post mai bun pt. ei,ii obliga la o activitate sustinuta.
Cred ca in situatia dvs. interpretatrea legii este "dupa ureche" si nu ar trebui adaugat inca un motiv de discriminare fata de cel prezentat de catre noi anterior.
Este revoltator cum se interpreteaza legislatia numai in defavoarea noastra.
Faceti o scrisoare catre CNCD in care sa explicati situatia dvs, iar apoi o sa fiti programata si chemata pentru audienta. Eu asa am procedat in legatura cu petitia aceasta. A ramas ca CNCD nu poate modifica legea actuala si ca o sa emita un punct de vedere in legatura cu situatia prezentata in petitia noastra, punct de vedere care insa nu mi-a fost comunicat pana la acest moment.

Adresa este:
C.N.C.D. (Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii)
Sediul central
Program de lucru cu publicul:
Luni-Joi 08:00 - 16:30
Vineri: 08:00 - 14:00

Adresa: Piata Valter Maracineanu nr 1-3, sector 1, 010155 Bucuresti
Telefon: +4 021 312.65.78 ; +4 021 312.65.79
Fax: +4 021 312.65.85
Email: support @ cncd.org.ro

Aveti mai jos link-ul:
http://www.cncd.org.ro/contact/
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
BELSIMONA MARIA (5 Aprilie 2013, 06:44)
DISCRIMINARE
D-le Catalin Chitu, multumesc ptr. adresa. Am aderat desigur la petitia online.Sustin si cauza dv. Oricand aveti nevoie de sprijin va stau la dispozitie.
Ma deranjeaza mai mult ptr ca nu sisteaza acesta CT tuturor, este complet nedrept ce se intampla. Cred ca acest ordin este conceput tocmai ptr ca cei ce l-au scris sa beneficieze in continuare de acesta suma. Incredibil. cata bataie de joc. De ce credeti ca nu se face nimic?. Lor, celor care iau li s-ar sista acesta CT, ptr ca ca probabil nu am bani ptr ceilalti. Nu au interesul sa faca ceva.
Observ ca pe acest site fiecare isi spune propria problema., nu se realizeaza un dialog, din pacate. Ar trebui sa citim ce spun si altii si sa gasim probleme comune. Nu cred ca nu mai exista si alti suplinitori calificati cu doctorat dicriminati datorita acestui ordin , care se interpreteaza, dupa cum spuneti "dupa ureche". Voiam sa obtin de la Inspectorat o confirmare oficiala ca mi s-a suspendat legal acesta CT si ce am obtinut: o bucata copiata din lege, o izbucnire deplasata a dnei Inspector de la salarizare. ...si jignirea crunta ca trebuie sa ma invete dna limba romana...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
BEL SIMONA MARIA (5 Aprilie 2013, 08:01)
CNCD
Tocmai am scris la CNCD. Dar stimate domn, daca acesta comisie nu poate modifica legea, ce face de fapt? Nu combate intr-un cadru legal legile discriminatoare? Nu este un asa numit avocat al poporului? Daca ai avea bani te-ai adresa direct justitiei. Eu ma astept totusi ca acesta comisie sa aiba oameni in parlament sau guvern care sa militeze ptr schimbarea unor legi discriminatoare, altfel nu ii vad sensul existentei. Ptr a emite un punct de vedere? Si noi emitem puncte de vedere, dar nimeni nu ne baga in seama. Trebuie emise puncte de vedere in cadru oficial, legal. Credeti ca are vreun rost sa apelam la acesta comisie?
Daca nu se rezolva nimic am putea apela la CEDO. Dar probabil trebuie sa dam initial in judecata pe cei ce au conceput legile 63/10.05.2011 si 330/2009.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
SIMONA (12 Iulie 2013, 16:05)
RASPUNS CNDC
Mi-am facut iluzii degeaba. Astalos Ferentz de la CNCD mi-au dat un raspuns ambiguu plin de termeni juridici cum ca ei nu se ocupa de genul asta de dicriminare. Incredibil. Dar cu ce se ocupa daca nu cu legi discriminatorii?

Ticalosi sunt cu totii de la cei care si-au facut legea ca ei sa ia in continuare acest spor de doctorat, pana la acestia din comisii inutile si pe care ii platim din nenorocitul nostru de salariu. Ce sa va mai spun ca Inspectoratele anul asta au fost jalnice. S-au intrecut in prostie. Ne-au pus pe cei cu continuitate sa facem dosare ca ptr concurs cu toate actele legalizate..!!!. sa te duci si la validare, neaparat personal, ca nu ai altceva mai bun de facut. Complet absurd. Am fost de 5 ori la inspectorat sa scot dosarul de anul trecut, (pe care nu am luat ore!!!) si nu mi-l gasesc .....Atata birocratie si haos peste tot. Dosare cu gramezi de acte legalizate an de an. Imbogatim notarii.
Si multe alte porcarii in invatamant. Se lauda ca au luat cu 10 procente mai multti bacul ca anul trecut , dar nu spun ca au determinat printr-o strategie bine pusa la punct neprezentarea la bac a 25% din elevi. Trebuie sa fii batut in cap sa nu-ti dai seama care e smecheria. Ceea ce-i culmea ca nici presa nu s-a prins.Si sunt multe alte nereguli in acest sistem. Rezultatele la BAC arata realitatea dezastrului din sistemul de invatamant.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
getelus (11 Martie 2014, 20:52)
Alt raspuns de la CNDC. Pentru ei se poate
http://www.avocatura.com/csm-analizeaza-reintroducerea-sporului-de-doctorat-pent
ru-magistrati-s9581.html
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (15 iunie 2013) (15 Iunie 2013, 11:03)
Continuare 4
"PARLAMENTUL ROMANIEI SENATUL ROMANIEI
Comisia pentru invatamant, stiinta, tineret si sport
Nr. XXVIII / 109R / 10.04.2013

In atentia Domnului Profesor dr. Catalin Chitu

Stimate domnule Profesor,
Va multumesc pentru memoriul dumneavoastra transmis pe adresa de mail a Comisiei pentru invatamant, stiinta, tineret si sport, Senatul Romaniei, in data de 26.03.2013.
Va informez ca la schimbarea Legii salarizarii voi sustine reintroducerea sporului de doctorat.
Cu toata consideratia,

Presedinte
Ecaterina ANDRONESCU"

Am cuprins intre ghilimele scrisoarea care mi-a fost adresata de la Senat.
Acesta este raspunsul primit de la d-na Andronescu. Nu stiu in ce masura se va materializa intentia dumneaei, dupa cum nu stiu nici daca coeficientii salarizarii se vor modifica conform pregatirii profesionale a fiecaruia (nu cum sunt acum!!!). Este nevoie ca semnatarii acestei petitii sa insiste, sub diferite forme, pentru rezolvarea acestei situatii (petitii, audiente, media etc).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (15 Iunie 2013, 11:02)
Continuare 4
"PARLAMENTUL ROMANIEI SENATUL ROMANIEI
Comisia pentru invatamant, stiinta, tineret si sport
Nr. XXVIII / 109R / 10.04.2013

In atentia Domnului Profesor dr. Catalin Chitu

Stimate domnule Profesor,
Va multumesc pentru memoriul dumneavoastra transmis pe adresa de mail a Comisiei pentru invatamant, stiinta, tineret si sport, Senatul Romaniei, in data de 26.03.2013.
Va informez ca la schimbarea Legii salarizarii voi sustine reintroducerea sporului de doctorat.
Cu toata consideratia,

Presedinte
Ecaterina ANDRONESCU"

Am cuprins intre ghilimele scrisoarea care mi-a fost adresata de la Senat.
Acesta este raspunsul primit de la d-na Andronescu. Nu stiu in ce masura se va materializa intentia dumneaei, dupa cum nu stiu nici daca coeficientii salarizarii se vor modifica conform pregatirii profesionale a fiecaruia (nu cum sunt acum!!!). Este nevoie ca semnatarii acestei petitii sa insiste, sub diferite forme, pentru rezolvarea acestei situatii (petitii, audiente, media etc).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Laura (26 Iunie 2014, 13:26)
Daca te judeci c Statul e gratuit, nu platesti decat costurile de la posta.
Se merita sa faceti efortul de a va cere drepturile, in loc sa va complaceti in situatia data. Eu n-as sta pe ganduri nici 5 minute si mi-as cere drepturile ca de aceea si-au luat-o in cap toti de la autoritati pana la legiuitori. Au vazut ca cetatenii se complac in situatiile impue de ei.
Fiti mai curajoasa si dat dovada de perseveranta cum ati facut si la scrierea tezei!

Mult succes!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:44)
Bugetari
Niciun bugetar nu mai beneficiaza de sporul de doctorat. Sotul meu e in armata si nici ei nu mai beneficiaza de acest spor de doctorat , exact ca noi in invatamant.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
BEL SIMONA MARIA (18 Aprilie 2013, 08:57)
UNII BUGETARI AU SPOR DE DOCTORAT
Dna Mihaela Buculei,

ati afirmat -nici un bugetar nu mai beneficiaza de sporul de doctorat-
Dv ati citit ce am scris eu in 10 interventii pe acest site? (tocmai asta am scris ca nu facem dialog. Fiecare isi spune pasul si nu citeste ce scriu altii.)
Aflati stimata doamna ca titularii din invatamant care aveau in dec 2009 spor de doctorat iau in loc de spor de doctorat aceeasi suma denumita compensatie tranzitorie. Cei cu doct dupa 2010 si SUPLINITORII calificati din invatamant nu mai iau aceasta CT, chiar daca au doct inainte de 2010. Eu fac parte din cea de a doua categorie de care isi bate joc Ministerul Invatamantului. Cu stima, Simona BEL
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Stefan (16 Ianuarie 2014, 19:35)
Judecata (de apoi)
Intreb si eu daca nu este posibil sa se deschida un proces pe aceasta tema. La grade didactice egale dar obtinute in ani diferiti plata diferentiata.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Maria (27 Ianuarie 2014, 22:22)
Discriminare
Confirm ca si in sistemul medical, colegii care au obtinut doctoratul inainte de 2010 au spor, ceilalti nu. Este discriminariva aceasta decizie
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Emilia Cocan (11 Aprilie 2013, 10:30)
petitie Parlament European
Stimata doamna, situatia dureaza deja de ani de zile iar alesii nostri o stiu prea bine (..."41 de senatori PSD au scris în octombrie 2011 un proiect de lege prin care vor să reintroducă sporul de doctorat de 15% în legea salarizării unitare....Proiectul de lege a trecut de prima Cameră sesizată – Senatul, a fost înregistrat la Camera Deputaţilor pentru dezbatere" - sursa, un articol din mai 2012), plus demersurile deja efectuate de dl Chitu. Deca deja aveti 'experienta' in privinta adresarii petitiilor catre Parlamentul European si mai ales ca raspunsul a fost favorabil, eu zic sa nu mai stati pe ganduri. Cata rabdare sa mai avem? Raspunsul cum ca nu sunt bani la buget nu trebuie sa il mai acceptam. Daca intradevar nu sunt bani dar exista bunavointa atunci sa se stabileasca o suma fixa pentru toti. 15% dintr-un salariu de profesor se poate gasi, dar 15% dintr-un salariu amarat de asistent nu? Fonduri pentru profesorii de peste 65 de ani care gasesc tot felul de metode ca sa ramana in sistem, pentru salarii de merit, etc se gasesc....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (11 Aprilie 2013, 21:34)
Raspuns
Buna ziua Doamna Mihaela Buculei!
Asa vom face. Aveti adresa mea de e-mail:
catalinchitumail@yahoo.com
Va rog sa ma contactati printr-un mesaj. Doresc sa colaboram pe aceasta tema.
Si Domnul Merca este de aceeasi parere, dealtfel si alti colegi.
Va trebui sa ne facem timp sa mediatizam si in tara aceasta problema (ziare, emisiuni tv etc). Eu o sa ma ocup in vacanta de Paste. Daca cineva are mai mult timp acum, poate sa inceapa aceasta actiune, pentru ca observ ca Doamna Andronescu DOAR PROMITE, si asteptam in zadar.
Mai mult, in aceeasi Comisie pentru Invatamant din Senat este membru si Domnul Catalin Croitoru, acelasi Domn care ne era lider de Sindicat pe vremuri.........si care presupun ca ne stie doleanta, fiind coleg de Comisie cu Doamna Adronescu.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Emilia Cocan (14 Mai 2013, 10:42)
Exista noutati?
Stimate domnule Chitu, as dori sa va intreb daca au aparut ceva noutati? Va multumesc.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (14 Mai 2013, 23:38)
Raspuns
Da, am mai primit un raspuns de la D-na Ecaterina Andronescu, raspuns care a sosit pe adresa Liceului unde sunt incadrat ca profesor.
Se promite acolo ca odata cu schimbarea legii salarizarii, d-na Andronescu va sustine reintroducerea sporului de doctorat. Daca o sa urmariti petitia, voi posta si aceasta ultima "noutate".
Cred ca momentul petitiei ar trebui reevaluat si cred ca o punere in tema, IN MEDIA, ar fi urmatorul pas. Oricare dintre semnatarii petitiei o poate face daca exista interes. Un "copy paste", cu continutul petitiei noastre, un "click"...si doleanta va ajunge in media (ziare si televiziuni). Daca nu avem sustinere si nu sunt actiuni simultane intreprinse, nu vom obtine nimic! Cel mult o sa se traga de timp pana la urmatoarele alegeri parlamentare!
Cu stima!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (16 Iunie 2013, 07:51)
Continuare 4
"PARLAMENTUL ROMANIEI SENATUL ROMANIEI
Comisia pentru invatamant, stiinta, tineret si sport
Nr. XXVIII / 109R / 10.04.2013

In atentia Domnului Profesor dr. Catalin Chitu

Stimate domnule Profesor,
Va multumesc pentru memoriul dumneavoastra transmis pe adresa de mail a Comisiei pentru invatamant, stiinta, tineret si sport, Senatul Romaniei, in data de 26.03.2013.
Va informez ca la schimbarea Legii salarizarii voi sustine reintroducerea sporului de doctorat.
Cu toata consideratia,

Presedinte
Ecaterina ANDRONESCU"

Am cuprins intre ghilimele scrisoarea care mi-a fost adresata de la Senat.
Acesta este raspunsul primit de la d-na Andronescu. Nu stiu in ce masura se va materializa intentia dumneaei, dupa cum nu stiu nici daca coeficientii salarizarii se vor modifica conform pregatirii profesionale a fiecaruia (nu cum sunt acum!!!). Este nevoie ca semnatarii acestei petitii sa insiste, sub diferite forme, pentru rezolvarea acestei situatii (petitii, audiente, media etc).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
BADEA MARIANA LILI (21 Ianuarie 2013, 22:10)
Doresc revenirea la plata a sporului de doctorat...
Doresc revenirea la plata a sporului de doctorat in Romania !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
BADEA MARIANA LILI (21 Ianuarie 2013, 22:10)
Doresc revenirea la plata a sporului de doctorat...
Doresc revenirea la plata a sporului de doctorat in Romania !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Ivan loredana (25 Aprilie 2013, 19:13)
Plata sporului de doctorat
Doresc revenirea la plata sporului de doctorat in Romania
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (14 Mai 2013, 23:43)
Raspuns
Catalin Chitu (14 Mai 2013, 23:38)
Raspuns
Da, am mai primit un raspuns de la D-na Ecaterina Andronescu, raspuns care a sosit pe adresa Liceului unde sunt incadrat ca profesor.
Se promite acolo ca odata cu schimbarea legii salarizarii, d-na Andronescu va sustine reintroducerea sporului de doctorat. Daca o sa urmariti petitia, voi posta si aceasta ultima "noutate".
Cred ca momentul petitiei ar trebui reevaluat si cred ca o punere in tema, IN MEDIA, ar fi urmatorul pas. Oricare dintre semnatarii petitiei o poate face daca exista interes. Un "copy paste", cu continutul petitiei noastre, un "click"...si doleanta va ajunge in media (ziare si televiziuni). Daca nu avem sustinere si nu sunt actiuni simultane intreprinse, nu vom obtine nimic! Cel mult o sa se traga de timp pana la urmatoarele alegeri parlamentare!
Cu stima!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (15 Iunie 2013, 14:38)
Continuare 4
"PARLAMENTUL ROMANIEI SENATUL ROMANIEI
Comisia pentru invatamant, stiinta, tineret si sport
Nr. XXVIII / 109R / 10.04.2013

In atentia Domnului Profesor dr. Catalin Chitu

Stimate domnule Profesor,
Va multumesc pentru memoriul dumneavoastra transmis pe adresa de mail a Comisiei pentru invatamant, stiinta, tineret si sport, Senatul Romaniei, in data de 26.03.2013.
Va informez ca la schimbarea Legii salarizarii voi sustine reintroducerea sporului de doctorat.
Cu toata consideratia,

Presedinte
Ecaterina ANDRONESCU"

Am cuprins intre ghilimele scrisoarea care mi-a fost adresata de la Senat.
Acesta este raspunsul primit de la d-na Andronescu. Nu stiu in ce masura se va materializa intentia dumneaei, dupa cum nu stiu nici daca coeficientii salarizarii se vor modifica conform pregatirii profesionale a fiecaruia (nu cum sunt acum!!!). Este nevoie ca semnatarii acestei petitii sa insiste, sub diferite forme, pentru rezolvarea acestei situatii (petitii, audiente, media etc).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
rogojan delia (28 Noiembrie 2014, 14:22)
sa fie o lege pentru toti cei cu doctorat !!!! fara discriminare!!!
doesc reintroducerea sporullui si pentru cei din 2010 in prezent
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mitroi Mihaela (20 Mai 2013, 15:56)
Ma alatur petitiei si demersurilor colegilor din...
Ma alatur petitiei si demersurilor colegilor din tara care au obtinut titlul de doctor dupa 1 ian. 2011, dar nu pot beneficia de drepturi salariale adecvate! Eu am obtinut titlul de doctor in domeniul Stintele Naturii prin Institutul de Geografie al Academiei Romane in anul 2011 si datorita birocratiei am reusit sa echivalez gradul I abia in luna aprilie 2013. Am asteptat doi ani pentru a putea beneficia de drepturile salariale aferente gradului I, oare cati ani vom astepta pentru a recunoasterea financiara a unor diplome emise de Academia Romana...?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mitroi Mihaela (20 Mai 2013, 16:06)
completare...
Ma alatur petitiei si demersurilor colegilor din tara care au obtinut titlul de doctor dupa 1 ian. 2011, dar nu pot beneficia de drepturi salariale adecvate! Eu am obtinut titlul de doctor in domeniul Stiintele Naturii prin Institutul de Geografie al Academiei Romane in anul 2011 si datorita birocratiei am reusit sa echivalez gradul I abia in luna aprilie 2013. Am asteptat doi ani pentru a putea beneficia de drepturile salariale aferente gradului didactic I; oare cati ani vom mai astepta pentru a primi recunoasterea financiara a unor diplome emise de Academia Romana...?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Ardelean Laura (2 Iunie 2013, 14:49)
Multa bafta.
Multa bafta.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Ardelean Laura (2 Iunie 2013, 14:49)
Multa bafta.
Multa bafta.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Ardelean Laura (2 Iunie 2013, 14:49)
Multa bafta.
Multa bafta.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (2 Iunie 2013, 16:46)
Sa fie!
Sa fie!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
BEL SIMONA MARIA (6 Iunie 2013, 07:51)
raspuns CNCD
Am trimis cazul meu CNCD si mi-au raspuns prin formulari avocatesti greu de inteles de omul de rand, ca nu intra in competenta lor sa faca ceva. Adica pot sa constate o discriminare, dar cam atat. Ma intreb oameni buni, care-i rostul acestei comisii?INCREDIBIL. Intr-adevar mi-au raspuns in scris si in e-mail, dar ce folos? I-am intrebat si pe ei care-i rostul acestei comisiii, asa la modul concret? Stie careva dintre voi la ce foloseste acesta comisie inafara de a constata o discriminare?Probabil ca aveti experienta cu acesta comisie. Ma lamureste si pe mine cineva? La discriminari ale legii evidente iti da un raspuns scris , da, este o discriminare si cam atat?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (6 Iunie 2013, 22:53)
Comentariu
Buna seara!
Si in cazul nostru au procedat la fel cei de la CNCD. Mai mult, au promis ca vor emite un punct de vedere in legatura cu discriminarea in cauza....insa nu am primit nimic scris pana acum.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Alexandru David (15 Iunie 2013, 07:08)
cncd
Mi-au trimis punctul de vedere, dupa aproximativ un an. Aceeasi chestie: nu ne putem amesteca, CCR ne-a interzis acest lucru in privinta legilor si ordonantelor.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Alexandru David (7 Iunie 2013, 12:44)
proces pentru spor doctorat
Va informez ca procesul intentat de SIB Braila in decembrie 2012 a fost suspendat in 29.05.2013 pentru a astepta o decizie a CCR in acest sens. Daca intervin noutati, voi posta.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (7 Iunie 2013, 20:38)
Comentariu
SURPRINZATOR ESTE FAPTUL CA ACEST GUVERN, DESI NE STIE DOLEANTA, NU A FACUT NIMIC SA REPARE LUCRURILE. O ANULARE A ORDONANTEI NR. 1/2010 AR FI FOST SUFICIENTA PENTRU A NE REPUNE IN DREPTURI!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
maxim cristina (3 Iunie 2013, 23:45)
mi se pare corect ca sa fie platit doctoratul in...
mi se pare corect ca sa fie platit doctoratul in invatamantul preuniversitar, profesorilor care aveau gradul 1 si apoi au facut doctoratul, nu celor tineri care si-au echivalat drd cu gradele didactice
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Lili (13 Iunie 2013, 09:10)
Ei da!
Ei nu mai spune cucoana! Stii cat se munceste pentru o lucrare de gr I? Pentru o teza de doctorat se lucreaza de 4-5 ori mai mult. Lucrarile de gr I nu sunt inregistrate la Biblioteca Nationala si se stie ca sunt multe identice. Pe cand dupa 2008, cand s-au obtinut burse POSDRU pentru teze de doctorat, acestea au fost verificate informatic fraza cu fraza de catre UE, ca sa fie originale.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (14 Iunie 2013, 18:19)
Comentariu
Doctoratul e Doctorat!
Tin minte cu cata stima priveam pe acei oameni care aveau titlul stiintific de Doctor...., nestiind, pe vremea aceea, ca voi fi si ei printre ei.
Nu e loc de cearta aici!
Lucrurile ar trebui sa fie nuantate: cei care au doctoratul si ceilalti care pe langa Gr I au si titlul de Doctor (asa cum se-ntampla si cu persoana mea).
Niciodata nu voi pune, insa, semnul EGAL intre Gr I si Doctorat. Doctoratul trebuie sa fie platit ca Doctorat, chiar daca alesii nostri au facut din acest titlu ceva ce tine de domeniul derizoriului......
Aseara la o emisiune d-nul Ponta afirma ca Doctoratul nu i-a folosit la nimic!
Ma-noiesc de afirmatie atata timp cat un Conferentiar sau chiar Lector universitar are in fisa postului obligatia legala de a avea acest titlu stiintific. Poate ca Domnul Ponta nu mai este cadru universitar de si-a permis sa faca o asa afirmatie.
E adevarat ca in politica acest lucru poate sa nu foloseasca neaparat, dar noi nu facem politica. Facem ce am invatat sa facem! Pentru asta ne-am pregatit si supraspecializat.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (14 Iunie 2013, 18:28)
Comentariu
Si-ar mai fi ceva: Daca unora nu le foloseste nici macar doctoratul, si implicit nici sporul de Doctor, ar fi bine sa ni-l doneze, ca unora chiar le foloseste.
Nu am mai plati din salariul mizerabil pe care-l avem publicatiile pe la diversele Conferinte Stiintifice la care participam in virtutea faptului ca ne place ceea ce facem.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Lili (15 Iunie 2013, 10:11)
diferenta
In invatamant se face o diferenta corecta la punctajul obtinut pentru activitatea metodico-stiintifica, pe fisa folosita la restrangeri, la pretransferari etc. De exemplu, se acorda 10 puncte pentru gradul I obtinut clasic, 10 puncte pentru gradul I echivalat dupa un doctorat si 20 puncte pentru un doctorat obtinut dupa gradul I. Dar salarizarea cu un procent fix ar trebui sa fie nediscriminatorie.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (15 Iunie 2013, 11:11)
diferenta
Eu stiam de numai 14 puncte, nu 20 pentru Prof Gr. 1 + Doctorat. Deci ar fi vorba de numai 4 puncte in plus la dosar!
Poate s-a mai modificat fisa de evaluare (acum doi ani, in Prahova se acordau numai cele 4 puncte, suplimentar, pt aceasta categorie profesionala).
Nu va contrazic insa.
Totusi, noi nu am urmat o scoala doctorala "pentru puncte".............si asa precum afirmati discriminarea trebuie sa inceteze.
Cu stima!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Lili (15 Iunie 2013, 18:37)
ehei!
E..ehei!!! Am observat ca fisele de evaluare se modifica de la un an la altul, de la un judet la altul....ca deh! suntem in "Tara lui Papura Voda"!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (15 Iunie 2013, 10:52)
RASPUNS SENATUL ROMANIEI-COMISIA PENTRU INVATAMANT
"PARLAMENTUL ROMANIEI SENATUL ROMANIEI
Comisia pentru invatamant, stiinta, tineret si sport
Nr. XXVIII / 109R / 10.04.2013

In atentia Domnului Profesor dr. Catalin Chitu

Stimate domnule Profesor,
Va multumesc pentru memoriul dumneavoastra transmis pe adresa de mail a Comisiei pentru invatamant, stiinta, tineret si sport, Senatul Romaniei, in data de 26.03.2013.
Va informez ca la schimbarea Legii salarizarii voi sustine reintroducerea sporului de doctorat.
Cu toata consideratia,

Presedinte
Ecaterina ANDRONESCU"

Am cuprins intre ghilimele scrisoarea care mi-a fost adresata de la Senat.
Acesta este raspunsul primit de la d-na Andronescu. Nu stiu in ce masura se va materializa intentia dumneaei, dupa cum nu stiu nici daca coeficientii salarizarii se vor modifica conform pregatirii profesionale a fiecaruia (nu cum sunt acum!!!). Este nevoie ca semnatarii acestei petitii sa insiste, sub diferite forme, pentru rezolvarea acestei situatii (petitii, audiente, media etc).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (26 Iunie 2013, 22:31)
???
Nu mai este nimeni PENTRU...., sau a aparut deja cenzura?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (4 Iulie 2013, 22:31)
intrebare???!!!
De ce autoritatile nu dau raspuns pe pagina acestei petitii, la sectiunea "RASPUNSURI AUTORITATI" ?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Dinu Balan (28 Iulie 2013, 13:04)
la CEDO
Nu cred deloc in promisiunile Ecaterinei Andronescu. Daca am actiona ca un grup organizat si am actiona la instantele de judecata din tara, de la cele inferioare, spre cele superioare, unde evident nu ni se va da dreptate, apoi odata epuizate aceste cai, sa ne adresam la CEDO unde ni se va constata cu siguranta aceasta situatie de discriminare. Nu stiu ce face sindicatul din invatamant... Vedeti Dumneavoastra o alta iesire din acest blocaj?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (4 August 2013, 15:44)
Opinie
Mi se pare corect ca situatia sa se rezolve pornind din MECTS. Altfel, pot sa consider ca isi iau banii pe nedrept. Cu siguranta ca majoritatea dintre ei au doctorate si primesc acest spor.
Eu nu cred ca noi suntem aceeia care sa cheltuim bani si timp pentru a indrepta o situatie, pentru care altii sunt platiti sa o rezolve.
Cred intr-o actiune unita in vederea unei audiente la MECTS in care salariatii acestei institutii sa ne raspunda la anumite intrebari.
Daca se intreprind si alte demersuri, eu ma alatur dvs.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Contra Plagiat (30 Iulie 2013, 13:22)
Spor=performanta! NU PLAGIAT!
asigurati-va ca ATI MUNCIT pentru o teza nu ca ati facut plagiat pentru un amarat de spor!

EX: Albescu nadia Flaviana (semneaza o petitie cerand un spor pentru o teza cu valoare de lucrare de licenta!!!)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Serban Drugas (31 Iulie 2013, 10:47)
Multumesc pentru initiativa
Ma regasesc in aceasta situatie, deci ma gandeam sa fac asa ceva, o petitie, dar sunt necesare si alte demersuri, precum zicea un preopinent de aici. Am votat petitia si am distribuit-o si altora. Ma voi alatura rtuturor initiativelor in acest sens, inclusiv in justitie si in afara tarii, doar sa aflu de ele.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Sauciuc Dana (16 August 2013, 17:24)
Plata spor de doctorat
Sotul meu a sustinut anul acesta doctoratul, avand si gradul didactic I. Mi se pare o mare nedreptate ce se intampala!!!!!!!!Poate se va rezolva in cele din urma!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Virgil Andrei (24 August 2013, 14:43)
Util
Decizia nr. 329/2013 referitoare la respingerea excepţiei de neconstituţionalitate a prevederilor art. 8 din cap. I al anexei nr. 5 la Legea nr. 63/2011 privind încadrarea şi salarizarea în anul 2011 a personalului didactic şi didactic auxiliar din învăţământ
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Nicolae (28 August 2013, 00:00)
Opinia dnei. prof. Pivniceru vis-a-vis de aceasta decizie
http://www.legalis.ro/2013/08/15/opinie-separata-decizia-curtii-constitutionale-
a-romaniei-nr-329-din-25-iunie-2013/
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Nicolae (28 August 2013, 00:12)
... si decizia
http://lege5.ro/Gratuit/gm3tgmzzgy/decizia-nr-329-2013-referitoare-la-respingere
a-exceptiei-de-neconstitutionalitate-a-prevederilor-art-8-din-cap-i-al-anexei-nr
-5-la-legea-nr-63-2011-privind-incadrarea-si-salarizarea-in-anul-2011-a-per
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Alexandru David (31 August 2013, 15:12)
ne-au ciuruit!!
Ca sa citez un clasic inca in viata...Odata cu decizia CCR sa cam terminat aventura noastra in ceea ce era candva o tara care avea si un neam.
Eu as vrea sa incecam sa batem la poarta ONG-urilor. Am incercat personal si la CNCD, au pasat motanul cum v-au facut si dvs. La CEDO nu se poate pana nu se epuizeaza toate caile de atac din Romania.
Astept sa vad decizia Trib. Br in acest caz dupa ce CCR s-a pronuntat, dupa care actionez. La ONG am inceput deja sa trimit documente. Pentru cine vrea sa impingem impreuna niste vagoane spre ONG, astept propuneri si solutii pe email ; dalex21eo@yahoo.com. Stima!
P.S. Viva la Revolucion, companeros !! (haz de necaz si nu prea, ca si asa mi-a crescut tensiunea...)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
BELSIMONA MARIA (17 Septembrie 2013, 19:20)
COMPENSATIA TRANZITORIE
Incredibil, trece timpul si nimeni nu face nimic. Suntem in luna septembrie, incepe scoala, titularii cu doctorat inainte de 2010 iau in continuare acesta compensatie tranzitorie in loc de sporul de doctorat.!!!! Pe termen nelimitat? Ce se intampla???
Ce crunta nedreptate!!!. Am doctorat luat inainte de 2010 si nu iau compensatie tranzitorie din cauza unei formulari idiot conceputa "cei care incheie un nou contract nu maI primesc acesta CT, " ca atare suplinitorii cu doctorat chiar daca-l au inainte de 2010, nu mai iau CT.
Nu mai aveti idee ce am putea face inafara de a da Ministerul in judecata ptr aceasta lege complet nedreapta?. Cei care au facut legea iau in continuare sporul de doctorat sub forma mascata de COMPENSATIE TRANZITORIE. Chiar nimeni nu sesiseaza acesta nemernicie?
De ce nu se sisteaza tuturor acest spor de doctorat.??? Domnilor care ati facut acesta lege stramba, chiar nu va este rusine sa va priviti fluturasul de salariu , sa cititi suma la compensatie tranzitorie, stiind ca altii in aceasi situatie ca dv nu iau acesti bani. In ce tara traim...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Maria (27 Ianuarie 2014, 22:32)
Nedreptate
Nu este corecta situatia Dv. Dar nu este corecta nici situatia celor care au luat doctoratul dupa 2010. Pentru toti acest examen a fost solicitant si toti ar trebui sa avem aceleasi drepturi. In plus pentru cei care am obtinut titlul dupa 2010 cerintele au fost mult mai aspre
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
GURGUI ADRIANA-DANIELA (20 Septembrie 2013, 18:43)
Ar trebui sa ne unim si sa dam in judecata,...
Ar trebui sa ne unim si sa dam in judecata, mergand pana la cele mai inalte foruri....Nu este normal....In aceeasi scoala (este vorba de invatamantul preunioversitar), unii primesc sporul altii....NU. eU MI-AM SUSTINUT TEZA IN 2009, DAR AM PRIMIT AVIZUL MINISTERULUI IN 2010. Am inceput studiile doctorale dupa ce am dat gradul I ,.Daca as fi stiut ca se schimba conditiile, poate nu mai munceam in zadar....Nu am niciun avantaj fata de colegii....fara.
Ma alatur oricarei actiuni de recuperare a drepturilor cuvenite.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (24 Septembrie 2013, 22:02)
Comentariu
Da, nici eu si poate nici altii ca noi nu au avantaje de pe urma obtinerii titlului de Doctor. Avem, insa, (posibil...!) multa invidie in jurul nostru din partea acelora care nu cunosc cata stradanie presupune angajarea unui astfel de demers profesional.
Ambitia, pasiunea si finalizarea cu succes a unei activitati laborioase nu sunt calitati de apreciat in Romania.
Problema noastra ar trebui dezvaluita lumii intregi.....sa se stie cum se procedeaza in Romania, cand unii isi pastreaza in salariu sporul, dar sub alta titulatura (COMPENSATIE TRANZITORIE). Stau si ma gandesc daca nu cumva este chiar jignitor pentru un Doctor sa primeasca o "COMPENSATIE".
Inginerie financiara de cea mai josnica speta!!!
Iata ca se poate, chiar la un asa nivel de supracalificare profesionala, sa existe doua clase salariale pentru oameni cu aceeasi pregatire. ESTE INCREDIBIL CE SE INTAMPLA IN ACEST HAOS DE TARA!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Velicu Georgiana (27 Septembrie 2013, 18:03)
intrbare
Cate semnaturi trebuie stranse, ca sa mearga petitia mai departe ? Mai exact care sunt demersurile in continuare? Multumesc
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (27 Septembrie 2013, 22:44)
Raspuns
..........probabil ca pana vor sesiza guvernantii ca ar fi bine sa indrepte lucrurile!
Si nu doar la nivelul declarativ!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Sandu Mihai (24 Februarie 2013, 19:48)
Ar trebui sa deschidem un proces.
Ar trebui sa deschidem un proces.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Gabor (2 Octombrie 2013, 20:06)
Corect
Corect!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Giurca Dorina Delia (14 Octombrie 2013, 19:22)
Este o nedreptate crasa. Cum este posibil ca...
Este o nedreptate crasa. Cum este posibil ca pentru aceeasi pregatire profesionala, vechime in munca si functii similare ( chiar identice), unele cadre didactice sa beneficieze de sporul de doctorat, iar altele nu. Guvernarea actuala a promis eliminarea inechitatilor. Rezultatul nul!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
mirela i (29 Octombrie 2013, 11:48)
Actionare in judecata
Sunt si eu in aceeasi situatie. Singura modalitate de a elimina discriminarea este actionarea in judecata.
Pentru a merge mai departe la CEDO e nevoie de o sentinta din Romania.
In tara nu vom face nimic.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Nicolae (1 Decembrie 2013, 18:49)
In sfarsit o autoritate din Romania adopta o opinie favorabila
http://www.cncd.org.ro/noutati/Comunicate-de-presa/Comunicat-de-presa-referitor-
la-hotararile-adoptate-de-Colegiul-director-al-CNCD-in-sedinta-din-data-de-20-11
-2013-182/

Comunicat de presa referitor la hotararile adoptate de Colegiul director al CNCD in sedinta din data de 20.11.2013 adaugat la 20.11.2013
categoria Comunicate de presa

Colegiul director al CNCD, intrunit in sedinta de solutionare de petitii din data de 20.11.2013, a adoptat urmatoarele hotarari:

1. Art. 30 alin. (6), art. art.48 alin.1 pct.7 din Legea nr. 330/2009, coroborat cu art.6 alin.1 din OUG nr.1/2010, prin care se reglementeaza abrogarea sporului de doctorat si includerea unei compensatii in salariul de baza, are efectele unei discriminari indirecte pentru angajatii care au obtinut titlul academic de doctor dupa intrarea in vigoare a celor doua acte normative mai sus amintite. Prin aceasta solutie legislativa se incalca principiul platii egale pentru munca egala, respectiv principiul nediscriminarii.

Legiuitorul are dreptul de a modifica, suspenda sau anula sporuri, indemnizatii, salarii periodice si alte stimulente, in functie de categoriile de personal carora li se acorda, doar cu respectarea principiului egalitatii.

Legiuitorul, in acest caz, a mentinut un spor pentru un grup de angajati si a anulat posibilitatea obtinerii sporului, compensarii, pentru celalalt grup, in conditiile in care ambele grupuri fac parte din aceeasi categorie de personal, respectiv magistrati. In cazul ambelor grupuri suntem in prezenta aceleasi categorii de angajati, care, prin obtinerea titlului de doctorat, se presupune ca adauga un plus de valoare muncii prestate.

Cu respectarea Deciziei Curtii Constitutionale nr.997/2008, a Deciziei nr. 5060 din 18.04.2013 a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, CNCD recomanda Consiliului Superior al Magistraturii si Ministerului Justitiei sa intreprinda demersurile necesare in vederea armonizarii legislatiei in cauza cu principiul egalitatii si nediscriminarii in raporturile de munca.

Hotarare adoptata cu unanimitatea celor prezenti.

OPINIE CORECTA CU O OBSERVATIE DE PRINCIPIU:

RECOMANDAREA TREBUIE SA PREVADA TOATE CATEGORIILE DE DOCTORI CARE LUCREAZA IN DOMENIUL IN CARE SI-AU OBTINUT TITLUL SI TREBUIE ADRESATA MINISTERULUI MUNCII, IAR ACESTA SA PROCEDEZE IN CONSECINTA
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (18 Decembrie 2013, 18:43)
Comentariu catre Doamna Andronescu Ecaterina
Stimata Doamna Andronescu Ecaterina,

Ati promis ca sustineti legislativ inlaturarea inechitatii salarizarii suplimentare numai pentru personalul bugetar care a obtinut titlul de Doctor pana in anul 2010! Sa intelegem ca ati uitat de noi?! Noi, aceia care, am obtinut Doctoratul dupa anul 2010!?
Aveti mai jos link-ul cu PETITIA noastra. La Parlament am facut deja toate demersurile necesare, poate va mai amintiti. Iar raspunsul dvs. este postat si el la aceasta petitie. Nu cred ca doriti sa dezamagiti o intreaga categorie de oameni cu doctorate.
http://www.petitieonline.net/petitie/36860152/comentarii/pg4#comentar
iu-05511649

Cu speranta,
Prof. Catalin CHITU
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Filip Luminita (26 Decembrie 2013, 11:20)
Daca sunt promisiuni
Daca avem aceste promisiuni ar trebui insistat.
Sa gasim un loc unde ar fi si mai vizibil apelul nostru.
Domnule profesor Chitu va rog, nu renuntati la lupta!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Dinu Balan (7 Ianuarie 2014, 12:49)
spor de doctorat
E bine sa facem presiune. Pun aici un link (poate se stie...) in care magistratii au obtinut de la CNCD recunoasterea discriminarii si transmiterea la CSM si MJ a recomandarii de a armoniza legislația cu principiul egalității și nediscriminării în raporturile de muncă. Link: http://www.juridice.ro/292813/cncd-magistratii-care-nu-primesc-spor-de-doctorat-
discriminati.html
Cel putin un mic grup care am avut candva o initiativa proprie, cred ca si toti semnatarii de la aceasta petie, nu am primit acelasi raspuns de la CNCD, iar CNCD si-a declinat competenta de a judeca existenta disciminarii (sic!). Nu ar trebui sa le cerem din nou recunoasterea discriminariii ca la magistratii care nu obtin sporul de doctorat? Iar ei sa trimita recomandarea la legiuitor? Voi promova petitia de fata.
Ca sa fac o paranteza, intr-o emisiune directa, la Realitatea Tv am spus foarte pe scurt de aceasta problema a sporului de doctorat, dar se pare ca mass-media nu prea este interesata de acest subiect (cu impact social redus).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Cosmin-Radu (19 Ianuarie 2014, 22:06)
O noua discriminare
Vazusem si eu link-ul si am promovat demersul la CNCD pt mine (si functionarii publici) dar....surpriza..vor sa isi decline competenta de solutionare, desi pt magistrati au emis aceasta hotarare despre care faceti vorbire.
Oricum sa stiti ca si in cazul magistratilora fost un demers mai lung si abia in urma castigarii unui proces a unei doamne judecator impotriva CNCD - Decizia nr. 5060 din 18.04.2013 a Inaltei Curti de Casatie si Justitie - au ajuns sa se pronunte astfel. Deci ne asteapta pe toti un drum lung, obligatoriu se pare, in instanta.Suparator este ca persista in aceeasi conduita de denegare a competentei si numai justitia ii poate obliga sa se pronunte. Eu unul merg mai departe - sper sa nu fie cazul pana la CEDO.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Alexandru David (7 Ianuarie 2014, 21:37)
Manifestatie spontana Bucuresti
Nu am putea organiza o manifestatie spontana in Bucuresti, in fata Guvernului si/sau in Piata Constitutiei, printr-o simpla plimbare pe domeniul public (fara a avea astfel nevoie de aprobari), individual, cu pancarte, prin care sa sesizam pe cineva in tara asta de ...? Eu ma angajez sa vin de la Braila, vorbesc foarte serios!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Unul (12 Ianuarie 2014, 14:48)
ar fi o idee buna
Ar fi o idee buna. Daca nu se pune presiune pe legislativ ca sa elimine discriminarea, nu avem nicio sansa. Din pacate cu petitii, nu se face la fel de mare presiune, ca prin iesirea la manifestatii in strada si prin mass-media (care ar putea sa mediatizeze protestul).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Pagina 4 din 5. Pagini: «« 1 2 3 4 5 »»
 
 
Daca doriti sa fiti informat la aparitia de petitii sau sondaje noi pe site, va rugam sa accesati pagina: notificari periodice.